|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() Sendt: 13-Marts-2009 kl. 20:58 |
Hej Jeg har fundet alle mine kanaler undtagen Discovery HD. Jeg kører tv pack, hacked dll, firedtv og yousee. Jeg har kørt fuld scanning, men kun Discovery HD mangler. Skal jeg opdatere transponderlisten, køre en ny scanning i firedtv og så en ny scanning i VMC? Desuden har jeg lidt problemer med Kanal 5HD og Tv2Film HD. De starter op, men står så bare som om det var pause. Jeg kan ikke få dem til at køre... Nogen ideer? |
|
Med venlig hilsen
Claus Harder |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Opdater din grafikort driver,og så skal du være helt sikker på at dll' rent faktisk er opdateret...Transponder:brug 6875 fullscan...
Redigeret af Patriarken - 14-Marts-2009 kl. 06:45 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
Hej , Jeg kørte en 6875 full scan og kan se de andre HD kanaler så som MTV HD, TV2FIlm HD og Kanal5 hd, så det burde ikke være et dll problem. Jeg prøver med en grafikkort opdatering af driver og så en ny scanning. |
|
Med venlig hilsen
Claus Harder |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |