|
Discovery Plus på Android boks - hvordan? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Har du overvejet at download den direkte til din Android Boks? Den behøves vel IKKE at skulle via PC'en. Eller du har måske også adgang til en anden PC? Hilsen Carsten. |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den prøvede jeg for nogle timer siden. Den kan slet ikke installeres. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kunne da ikke drømme om at købe en Android boks som ikke har TV OS, hvad skal man dog med sådan en. Den skal jo være kompatibel med det den skal bruges til. Som det ses, så har jeg 2 Android TV bokse.
Redigeret af Radiomanden - 09-Januar-2022 kl. 17:46 |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen det er da helt fint. Jeg kunne så godt tænke mig, at du fremover undlader at blande dig i diskussioner om emner, som: 1. Du enten ikke har forstand på, eller 2. Du ikke har læst ordentligt igennem, eller 3. Du har misforstået. I øvrigt er en Android boks kompatibel med Discovery Plus, i hvert fald ifølge deres supportside. Flemming
Redigeret af fltk - 09-Januar-2022 kl. 18:29 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Radiomanden har jo netop afsløret, at den er til Android TV og ikke til Android. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har lige downloaded den direkte fra google play store og installeret på min Zidoo Z9X, den har så vidt jeg ved samme Realtek chipset som din Dune, og også Android 9
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Satte min "Kinaboks" til, som kører Android 9, bare for at prøve. Åbner jeg Play Store direkte i "hovedmenuen" kan jeg ikke installere Discovery+, der kommer en fejl. Går der derimod ind under MyApps og åbner "Play Butik" kan jeg installere den derfra. Klaus
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan der være mange grunde til at man gør. Jeg har eksempelvis en! Klaus
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan slet ikke finde den i Google Play Store på min boks. Når jeg søger kommer der apps op i en pærevælling, de står slet ikke i alfabetisk orden. Og den Csell linker til ovenfor siger, at den ikke er kompatibel med min Dune boks, men kun med Android TV bokse. Så jeg gad nok vide hvordan der er lykkedes dig at installere den på din Zidoo. Et er jo at installere, et andet er om den virker. Det var jeg netop ude for med DRTV appen for en måneds tid siden. Jeg kunne godt installere Android TV appen, men den virkede selvfølgelig ikke. Måske er det det samme hos dig? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som jeg forstår det, kører din Dune boks noget obskurt Linux, med Android V7 ved siden af. Måske det er der hunden ligger begravet? Min boks er en som denne (dog har jeg kun betalt 38€ for min) Klaus
|
||
Hackerjac
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som klaus siger må hunden være begravet i din Dune boks, hr er et pic fra det link Carsten postede,det er ikke kun Android Tv som den er kompatible med, da alle mine enheder er understøttet |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |