recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Discovery Plus på Android boks - hvordan?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Discovery Plus på Android boks - hvordan?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 17:33
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Kan det være denne du søger?


Hilsen Carsten.



Ja, det er formentlig den, men som jeg tidligere skrev kan jeg ikke downloade den til min PC fordi jeg allerede har installeret Discovery Plus på PC'en???? Der står, at den ikke kan bruges til mine enheder. Den "tror" åbenbart at den skal bruges til PC'en.

Flemming

Hej.

Har du overvejet at download den direkte til din Android Boks?
Den behøves vel IKKE at skulle via PC'en.

Eller du har måske også adgang til en anden PC?

Hilsen Carsten.



Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

https://apkpure.com/discovery-stream-tv-shows/com.discovery.discoveryplus.mobile/versions

Den prøvede jeg for nogle timer siden. Den kan slet ikke installeres.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Hvis ikke den har Android TV OS, så er det da nok derfor der ikke er den App. Der kan ses hvilke jeg har i bunden af opslagene.

Jeg tolker dit svar som at du kun har en Android TV boks, og det kan jeg ikke bruge til noget.

Flemming 

 Kunne da ikke drømme om at købe en Android boks som ikke har TV OS, hvad skal man dog med sådan en. Den skal jo være kompatibel med det den skal bruges til. Som det ses, så har jeg 2 Android TV bokse.


Redigeret af Radiomanden - 09-Januar-2022 kl. 17:46
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Kunne da ikke drømme om at købe en Android boks som ikke har TV OS, hvad skal man dog med sådan en. Den skal jo være kompatibel med det den skal bruges til. Som det ses, så har jeg 2 Android TV bokse.


Jamen det er da helt fint. Jeg kunne så godt tænke mig, at du fremover undlader at blande dig i diskussioner om emner, som:
1. Du enten ikke har forstand på, eller
2. Du ikke har læst ordentligt igennem, eller
3. Du har misforstået.

I øvrigt er en Android boks kompatibel med Discovery Plus, i hvert fald ifølge deres supportside.

Flemming


Redigeret af fltk - 09-Januar-2022 kl. 18:29
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Har du overvejet at download den direkte til din Android Boks?
Den behøves vel IKKE at skulle via PC'en.


Radiomanden har jo netop afsløret, at den er til Android TV og ikke til Android.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Har du overvejet at download den direkte til din Android Boks?
Den behøves vel IKKE at skulle via PC'en.


Radiomanden har jo netop afsløret, at den er til Android TV og ikke til Android.

Flemming


Jeg har lige downloaded den direkte fra google play store og installeret på min Zidoo Z9X, den har så vidt jeg ved samme Realtek chipset som din Dune, og også Android 9
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg har lige downloaded den direkte fra google play store og installeret på min Zidoo Z9X, den har så vidt jeg ved samme Realtek chipset som din Dune, og også Android 9


Satte min "Kinaboks" til, som kører Android 9, bare for at prøve.

Åbner jeg Play Store direkte i "hovedmenuen" kan jeg ikke installere Discovery+, der kommer en fejl.
Går der derimod ind under MyApps og åbner "Play Butik" kan jeg installere den derfra.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Kunne da ikke drømme om at købe en Android boks som ikke har TV OS, hvad skal man dog med sådan en.


Det kan der være mange grunde til at man gør.

Jeg har eksempelvis en!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg har lige downloaded den direkte fra google play store og installeret på min Zidoo Z9X, den har så vidt jeg ved samme Realtek chipset som din Dune, og også Android 9


Jeg kan slet ikke finde den i Google Play Store på min boks. Når jeg søger kommer der apps op i en pærevælling, de står slet ikke i alfabetisk orden. Og den Csell linker til ovenfor siger, at den ikke er kompatibel med min Dune boks, men kun med Android TV bokse.
Så jeg gad nok vide hvordan der er lykkedes dig at installere den på din Zidoo. Et er jo at installere, et andet er om den virker. Det var jeg netop ude for med DRTV appen for en måneds tid siden. Jeg kunne godt installere Android TV appen, men den virkede selvfølgelig ikke. Måske er det det samme hos dig?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2022 kl. 23:52
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg kan slet ikke finde den i Google Play Store på min boks. Når jeg søger kommer der apps op i en pærevælling, de står slet ikke i alfabetisk orden. Og den Csell linker til ovenfor siger, at den ikke er kompatibel med min Dune boks, men kun med Android TV bokse.


Som jeg forstår det, kører din Dune boks noget obskurt Linux, med Android V7 ved siden af.

Måske det er der hunden ligger begravet?


Min boks er en som denne (dog har jeg kun betalt 38€ for min)
https://www.ebay.de/itm/384078969868?hash=item596ce3fc0c:g:BsIAAOSwxuVgaqUX

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 01:25
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg har lige downloaded den direkte fra google play store og installeret på min Zidoo Z9X, den har så vidt jeg ved samme Realtek chipset som din Dune, og også Android 9


Jeg kan slet ikke finde den i Google Play Store på min boks. Når jeg søger kommer der apps op i en pærevælling, de står slet ikke i alfabetisk orden. Og den Csell linker til ovenfor siger, at den ikke er kompatibel med min Dune boks, men kun med Android TV bokse.
Så jeg gad nok vide hvordan der er lykkedes dig at installere den på din Zidoo. Et er jo at installere, et andet er om den virker. Det var jeg netop ude for med DRTV appen for en måneds tid siden. Jeg kunne godt installere Android TV appen, men den virkede selvfølgelig ikke. Måske er det det samme hos dig?

Flemming



Som klaus siger må hunden være begravet i din Dune boks, hr er et pic fra det link Carsten postede,det er ikke kun Android Tv som den er kompatible med, da alle mine enheder er understøttet





Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu