recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Discovery Plus på Android boks - hvordan?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Discovery Plus på Android boks - hvordan?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 07:49
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Går der derimod ind under MyApps og åbner "Play Butik" kan jeg installere den derfra.
Klaus


Hvor finder du ovenstående menupunkt, kan du vedlægge et screenshot?

Det er muligt, at det er min Dune boks der skaber problemet. Den har dog en almindelig (ældre) Android version 7, men ifølge Discovery Plus' supportside skulle det virke fra version 5 og nyere.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 11:38
Det mest mærkelige er, at DRTV, HBO Max, Netflix og TV2 Play alle kører fint på boksen. Jeg må se om jeg kan få fat i Discovery's supportafdeling.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 11:45
Kunne måske være noget manglende DRM som ikke er implanteret i den Android v7 som Dune har strikket sammen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 11:50
 Der kan tage kontakt til Discovery her. https://www.facebook.com/discoveryplusDK/
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 11:51
Jeg har downloaded og uploaded den apk som Carsten linkede til, du kan hente den her
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg har downloaded og uploaded den apk som Carsten linkede til, du kan hente den her


Jeg har nu installeret den, men det er en gammel dplay version som ikke længere er kompatibel med min enhed (utroligt der ikke er en nyere version på nettet). Jeg får beskeden, at jeg skal opdatere den. Når jeg vil gøre det bliver jeg bedt om at afinstallere den først, og så er jeg lige vidt.
Jeg har kontaktet Discovery's support, så må jeg se hvad de svarer. Er dog ikke særlig optimistisk.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Kunne måske være noget manglende DRM som ikke er implanteret i den Android v7 som Dune har strikket sammen


Jeg er ret sikker på det er en ren Android 7, som Dune ikke har pillet ved. Den slags er vist licensbeskyttet.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 13:02
 Android 7. Den er forældet, den er tilbage fra August 2016.


Redigeret af Radiomanden - 10-Januar-2022 kl. 13:05
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Android 7. Den er forældet, den er tilbage fra August 2016.


Jeg har tidligere bedt dig om at undlade at blande dig i emner du ikke har forstand på. Discovery Plus er kompatibel med Android 5.0 og nyere.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2022 kl. 08:58
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg har downloaded og uploaded den apk som Carsten linkede til, du kan hente den her


Jeg har nu installeret den, men det er en gammel dplay version som ikke længere er kompatibel med min enhed (utroligt der ikke er en nyere version på nettet). Jeg får beskeden, at jeg skal opdatere den. Når jeg vil gøre det bliver jeg bedt om at afinstallere den først, og så er jeg lige vidt.
Jeg har kontaktet Discovery's support, så må jeg se hvad de svarer. Er dog ikke særlig optimistisk.

Flemming



Her er 14.24.5, det er seneste version, har installeret den på min Zidoo og tjekket at den virker og er seneste

http://www.mediafire.com/file/07sg0es1ox279aj/com.discovery.dplay_2021-12-14.rar/file


Redigeret af Hackerjac - 11-Januar-2022 kl. 08:59
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2022 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:


Her er 14.24.5, det er seneste version, har installeret den på min Zidoo og tjekket at den virker og er seneste



Tusind tak. Den virker. Lige i rette tid inden Australian OpenThumbs Up.
Må jeg spørge hvor du fandt den, eller har du trukket den ud af en af dine enheder?
Jeg har i øvrigt lige fået svar fra Discovery's support. De sendte mig blot en fortegnelse over understøttede OS og enhederOuch. Den havde jeg selvfølgelig læst inden jeg spurgte dem.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2022 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:


Her er 14.24.5, det er seneste version, har installeret den på min Zidoo og tjekket at den virker og er seneste



Tusind tak. Den virker. Lige i rette tid inden Australian OpenThumbs Up.
Må jeg spørge hvor du fandt den, eller har du trukket den ud af en af dine enheder?
Jeg har i øvrigt lige fået svar fra Discovery's support. De sendte mig blot en fortegnelse over understøttede OS og enhederOuch. Den havde jeg selvfølgelig læst inden jeg spurgte dem.

Flemming


Fik den herfra
https://www.apkmonk.com/app/com.discovery.dplay/

Godt du fik det til at virke
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu