|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() Sendt: 25-Januar-2009 kl. 15:40 |
Hej min ene disk i min Synology Ds207+ er brudt sammen i følge Synology selv, men jeg kan godt kopiere de filer jeg har på den brudte disk over på min hd i min PC. Er der en måde man kan fixe disken så den kommer til at køre igen, eller er det bare ud at købe en ny ? Hvis den virkelig er brudt sammen burde, jeg vil ikke at kunne flytte dataen der far over på en anden harddisk ? Jeg kører ikke i Raid så det er ikke derfor jeg kan flytte dataen |
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Jeg kender ikke Synology men det lyder som en advarsel baseret på S.M.A.R.T. Prøv eventuelt at læse i manualen hvad "brudt sammen" betyder.
Det fornuftige valg er sandsynligvis at sikre (kopiere) data, mens det er muligt, og udskifte disken snarest. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |