|
Disk/C-drev kører hele tiden |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1. Tag en backup af de data du vil gemme.
2. Formatér harddisken (C-drevet). 3. Geninstallér Windows 10. Det lyder gevaldigt som om der er gået ged i den Win10 installation. M.v.h. |
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Det har jeg også tænkt på, men nu er den som sagt født med win 8 og opgraderingen fik jeg gratis af Microsoft, så hvordan får jeg gen installeret win 10 igen nu når jeg ikke har betalt for det?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Du har jo Win10 liggende et eller andet sted på din PC. Den brændes på en DVD - eller på en bootable USB-stick. Og ellers kan den altid downloades fra Microsoft. Når den én gang har været installeret på din PC, så er din PC registreret hos Microsoft, og kan derfor geninstalleres. Den registreres automatisk hos Microsoft igen, når den er geninstalleret.
M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 26-December-2016 kl. 13:29 |
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Ja okay. Jeg går ud fra at Microsoft har en vejledning et sted.
Jeg ved nemlig ikke hvordan et styresystem installeret på en HD brændes ned på en CD og der ud over er det måske også en dårlig ide da mit styresystem måske er defekt. |
|
![]() |
|
Du kan ikke brænde et allerede installeret styresystem. Men der ligger - et eller andet sted på din computer - en installationspakke, som du har downloadet fra Microsoft, da du installerede Win10. Men som nævnt - download den på ny fra Microsoft, og smid den på en DVD/USB-stick.
M.v.h. |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
Fandt ud af der er noget der hedder "Nulstil denne pc", hvis pc'en ikke kører godt. Nu er jeg igang med det, så jeg venter på resultatet. Spændende at se om det gør en forskel og hvis ikke så prøver jeg en clean installation.
|
|
![]() |
|
Ha- Det kunne den ikke. "Der opstod en fejl og nulstillingen kunne ikke blive gennemført."
Okay så må jeg finde ud af hvordan jeg får geninstalleret Win 10, hvilket ikke er helt let da Microsoft jo helst ikke bruger tid på deres kunder.
|
|
![]() |
|
Hvor i landet bor du?
M.v.h. |
|
![]() |
|
Bornholm. |
|
![]() |
|
Ok, dén havde jeg ikke set komme....
![]() ![]() ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Måske du har fået noget "snask" ind i dit system, som gør din PC langsom. Fjern evt. installerede Toolbars, de er tit medvirkende til at ens pc bliver sløv
Prøv evt. at hente Malwarebyte i den gratis version og lav en full scan og fjern det den finder. Lur mig at den nok finder noget, som måske kan være årsagen til problemerne. Hent og kør evt. også ADWcleaner og fjern også det den evt. finder. Begge programmer finder tit "snask", som antivirusprogrammer ikke får øje på.
Det koster ihf. ikke noget at prøve. Pøj pøj.
![]() Redigeret af Roland - 27-December-2016 kl. 06:13 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |