|
Disk/C-drev kører hele tiden |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Og henter Download tool.
Nu kan du oprette en USB, hvor du kan installerer Windows 10 fra. Da der har været Windows 10 på før, burde licensen være i orden. Redigeret af PerW - 27-December-2016 kl. 08:55 |
||
![]() |
||
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 396 |
|
Den er helt gal.
Nu har jeg prøvet at nulstille windows - det kunne den ikke Og så har jeg nu prøvet at installere det der medieværktøj som skulle kunne geninstallere en ren version af win - det kunne den heller ikke I begge tilfælde kommer der fejlmeddelelse. Jeg må prøve kundesupport hos Windows, hvis de overhoved er kontaktbar ;-)
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Det er lidt sent, hvis du kun har én Windows maskine.
Men du skulle have hentet en Windows som PerW og andre anbefaler og smidt den på en USB stick ingen du begynder at rode med noget "nulstille" ting. Microaoft har rent faktisk været nødsaget til at lave en Windows 10 support linje, fordi så mange har problemer med det OS.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Har du prøvet de ting, som jeg skrev tidligere vedr. "snask", som antivirus programmer ikke finder ? Mere for at være sikker på at der ikke ligger noget, som "irriterer" dit system !
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 396 |
|
Da det ikke kun handler om at den er langsom, men også at Bluetooth aldrig har virket siden opgraderingen fra Win 7 til Win 10, så tænker jeg at det bedste er at gen-installere med formatering/ren installation. På den måde bliver alt overflødigt slettet og manglerne forhåbentlig fyldt ud. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
|
Mon ikke det var bedre at køre den tilbage til win7?
Klaus |
||
![]() |
||
|
Jo men der var en fortrydelses periode og derefter kunne man ikke fortryde. Men jo alting fungerede bedre med Win 7.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
|
Har du ikke installationsdiske til win7?
Klaus |
||
![]() |
||
|
Nej desværre ikke, det var min mors og jeg fandt aldrig diskene.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
|
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
|
Der er ingen grund til at gå tilbage til Windows 7.
Hvis du ikke selv har en anden pc, så få en kamerat til at danne en USB du kan inst. Windows 10 fra. HUSK AT TAGE BACKUP AF DATA INDEN.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Herognu.
Nu ved jeg ikke hvilken PC du har - alder o.s.v. - men det burde måske lige tjekkes først, inden du vælger en boot-bar USB, og PC'en rent faktisk kan boot'e på USB - uden problemer. Ellers er det sikre at brænde Win10 på en boot-bar DVD. M.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |