recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Diskfragtmentering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Diskfragtmentering

Besvar Besvar Side  <1234 9>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 15:50
@Radiomanden: okay, hvilken slags scanning bruger du med CClean? En hurtig eller langsom, hvis man kan vælge det?

@antilles: Jeg bruger bare Windows 7
          
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 15:59
Der kan vælges Analyser eller kør cleaner, samt at der kan vælges hvad den skal rense, den er selvforklarende.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2006
Point: 688
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ashdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 16:05
RegCleaners er noget fis, du vinder intet i hastighed på det. Du risikere højst den fjerne noget som ligger den windows ned.

Defrag kan klart give noget, den bedste jeg har prøvet er http://www.raxco.com/home/home-premium.aspx

Bare husk hvis at hvis du har en SSD disk så skal defrag være slået fra på den disk.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 16:05
Okay... Jeg er ved at køre en Defragmenter nu med det der MyDefrag, så må vi se om det hele hjælper.
Jeg har også Kørt en Rensning med alt valgt med CClean og jeg har kørt den der Auslogic Registry Clean

Så var der ikke andet, end den manuale oprydning også? Eller?
Men hvad tænker du på specifikt der?
          
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af ashdk ashdk skrev:

RegCleaners er noget fis, du vinder intet i hastighed på det. Du risikere højst den fjerne noget som ligger den windows ned.

Defrag kan klart give noget, den bedste jeg har prøvet er http://www.raxco.com/home/home-premium.aspx

Bare husk hvis at hvis du har en SSD disk så skal defrag være slået fra på den disk.

Tak for tippet!

Men du kender vel ikke til et godt Defrag program, som ikke koster penge? Jeg sidder temmelig hårdt på min SU pt. EmbarrassedBig smile
          
Til top
Rass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: dk
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 16:29
Der er jo: http://www.piriform.com/products

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

@antilles: Jeg bruger bare Windows 7

Hvor gammel er maskinen?

Hvor meget "lort" har du haft installeret?

Har du overvejet en reformattering af maskinen og så kun installere det der er nødvendigt for dig at bruge?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 16:42
Overvej at bruge Smart Defrag 2.3 - hurtigt, grundigt og gratis!
mvh Infinity
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 16:57
KlausDM: den er vel ved at være omkring 5 år gammel.

Der er dog kommet 1 ny SATA2 disk og nye Kingston ram, men ellers er bundkortet et Asus P5K og AMD64 2,2GHz samt et GeForce 8800 kort 320mb ram. Den burde være mere end kraftig nok til at trække WoW. Min comp blev formatteret for et halvt års tid siden, og orker ikke gøre det igen pt. Jeg mener ikke selv jeg har meget "lort" installeret.
          
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 17:08
Der kommer hurtigt en masse, og et halvt år er godt nok lang tid uden at gøre noget ved den, det skal gøres oftere, en gang om måneden eller lidt oftere vil vær en god ide at få rwnset ud i den.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 18:05
Tja så hellere have en sløv computer - nægter satme at formattere og indstallere min computer så ofte. Spild af tid!
          
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 18:08
??? Det har jwg da heller ikle skrevet noget om, jeg skrev om vedligeholdelse, der er jo en vis forskel.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu