|
Diskret tv-stue |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu spørger jeg lige dumt, men ville det ikke være bedre, at lægge billederne løbende i dine indlæg, i stedet for at lægge dem i første post. Eller er det lidt svært at følge med i andres udtalelser, og regne ud hvilke billeder de refererer til.
Og hvis du lægger dem op løbende i hver deres post, så kan man også følge udviklingen med tiden, og se hvor meget tid der lægges i projektet. Jeg tænker, at det kunne være rart, for folk du inspirerer til at prøve det samme, så de ved hvad der kræves af dem. Nå, det var et sidespor. Det er ellers et flot projekt du er gået i gang med. Bliver spændende at se resultatet.
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Billederne ligger jo i kronologisk rækkefølge trods alt :) ser frem til at få det færdigt også. Har givet det hele grunder her til aften, så hvis jeg kan nå første gang maling i morgen så kører det jo nogenlunde. Får ingen tid i weekenden, så det står nok færdigt i løbet af næste uge.
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Så har jeg forsøgt mig med lidt mere beskrivelse mellem de bileder hvor der er foretaget en del arbejde. Det drejer sig primært om tilskæring af fronter samt hylder. Billederne kører stadig i kronologisk rækkefølge så med henblik på at der nu ikke er langt tilbage i byggeriet ændres det ikke på nuværende tidspunkt. Skulle der være nogen tvivl er man velkommen til at skrive. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ser godt ud og grundigt arbejde. Og der er allerede stillet nips på den ufærdige reol ;-)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du kunne overveje "et månelandskab" til overfladebehandling, så er det sværere at få nipset til at stå pænt ;-)
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Godt arbejde ser det ud til! Hvad er det for nogen lamper du har hængene på hver side at dit tv?
|
|
![]() |
|
Jo tak. De hedder vist nok Rada og er købt hos lysmesteren. 300 spir / stk så vidt jeg husker.
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Det ser rigtigt godt ud
![]() |
|
![]() |
|
Så er der opdateret og møblet er stort set færdig. Det har fået én gang grunder og to-tre gange almindelig møbelmaling. Der er stadig lidt småting der mangler at blive rettet op, og stoflågerne skal lige have en sidste hand på finish siden.
Alt I alt dog godt tilfreds med resultatet, så nu ser jeg frem til at pille det ned igen på lørdag så jeg kan få ryddet stuen :) |
|
![]() |
|
Ser godt ud! Og jeg som troede mit møbel var for langt ;-))
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |