recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Diskret tv-stue
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Diskret tv-stue

Besvar Besvar Side  <1234 9>
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 17:30
Nu spørger jeg lige dumt, men ville det ikke være bedre, at lægge billederne løbende i dine indlæg, i stedet for at lægge dem i første post. Eller er det lidt svært at følge med i andres udtalelser, og regne ud hvilke billeder de refererer til.
Og hvis du lægger dem op løbende i hver deres post, så kan man også følge udviklingen med tiden, og se hvor meget tid der lægges i projektet. Jeg tænker, at det kunne være rart, for folk du inspirerer til at prøve det samme, så de ved hvad der kræves af dem.

Nå, det var et sidespor. Det er ellers et flot projekt du er gået i gang med. Bliver spændende at se resultatet.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 20:54
Billederne ligger jo i kronologisk rækkefølge trods alt :) ser frem til at få det færdigt også. Har givet det hele grunder her til aften, så hvis jeg kan nå første gang maling i morgen så kører det jo nogenlunde. Får ingen tid i weekenden, så det står nok færdigt i løbet af næste uge.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 08:12

Så har jeg forsøgt mig med lidt mere beskrivelse mellem de bileder hvor der er foretaget en del arbejde. Det drejer sig primært om tilskæring af fronter samt hylder. Billederne kører stadig i kronologisk rækkefølge så med henblik på at der nu ikke er langt tilbage i byggeriet ændres det ikke på nuværende tidspunkt. Skulle der være nogen tvivl er man velkommen til at skrive.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 09:42
Ser godt ud og grundigt arbejde. Og der er allerede stillet nips på den ufærdige reol ;-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ser godt ud og grundigt arbejde. Og der er allerede stillet nips på den ufærdige reol ;-)
Den var prøvemonteret i to dage inden jeg fik tilpasset låger etc, og så blev der på forunderlig vis opstillet ting og nips.. der må være ninjaer i hjemmet for det går pænt stærkt Big smile
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 09:49
Du kunne overveje "et månelandskab" til overfladebehandling, så er det sværere at få nipset til at stå pænt ;-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Du kunne overveje "et månelandskab" til overfladebehandling, så er det sværere at få nipset til at stå pænt ;-)
Nu må vi se hvor godt det går med at få malet løs. Det kan være at månelandskabet kommer helt af sig selv :)
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 12:51
Godt arbejde ser det ud til! Hvad er det for nogen lamper du har hængene på hver side at dit tv?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 13:27
Jo tak. De hedder vist nok Rada og er købt hos lysmesteren. 300 spir / stk så vidt jeg husker.
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 21:29
Det ser rigtigt godt ud
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 09:51
Så er der opdateret og møblet er stort set færdig. Det har fået én gang grunder og to-tre gange almindelig møbelmaling. Der er stadig lidt småting der mangler at blive rettet op, og stoflågerne skal lige have en sidste hand på finish siden.

Alt I alt dog godt tilfreds med resultatet, så nu ser jeg frem til at pille det ned igen på lørdag så jeg kan få ryddet stuen :)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 10:19
Ser godt ud! Og jeg som troede mit møbel var for langt ;-))
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu