|
Diskret tv-stue |
Besvar ![]() |
Side <1 45678 9> |
Forfatter | |
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser godt nok fedt ud al sammen. Gaggenau er et eksklusivt mærke, men da det grundlæggende er Siemens, så ville jeg ikke turde det. Skal der være noget på væggen til højre for emhætten/over vasken? Et billede?
Fungerer højttalerne over sofaen som stereo-højttalere eller som baghøjttalere? |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
På væggen der ved jeg ikke helt hvad jeg skal have endnu.. måske en hylde med plads til kogebøger, eller et eller andet lignende.
Det er baghøjttalere i surround setupét.. mangler bare at få sat det hele til i dag, og så mangler jeg at finde en subwoofer. Redigeret af larsen_mgeic - 17-December-2013 kl. 10:35 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hold op hvor er det nydeligt ;-) |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Ser frem til at få det sidste på møblet færdigt - det var sørme lidt hængepartier der også da jeg fik det frem fra opmagasinering. Den skarpe iagtager vil nok se at der i hvert fald mangler justering af skufferne til højre, og der mangler en form for håndtag til det hele.
|
|
![]() |
|
eriks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Lige et off topic spørgsmål til din nydelige stue-bio!
Sofaen - er det en Nordica fra Ilva? Hvordan er siddekomforten i den? ![]() |
|
![]() |
|
Jeg svarer på alt det jeg kan, off- on- eller what ever :)
Det er nemlig Nordica modellen fra Ilva.
Jeg havde egentlig udset mig en billigere sofa fra hjemmesiden, men inden jeg ville smide penge efter noget tog jeg op for at afprøve, til mit held var jeg ikke for doven her, for den anden jeg havde set viste sig at være elendig. Så vi prøvede i stedet for at se hvad vi kunne få for lidt flere penge, og endte med at købe denne her. Kvaliteten og siddekomformt er rigtig god, og var i sidste ende årsagen til at vi valgte at betale lidt mere. Til prisen får man fuld valuta for pengene.
|
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
Hehe, ville ikke sige noget ![]() |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det ser virkelig nydeligt ud. Gennemført og flot. Du har sikkert en tilfreds kæreste.
Men kører du uden center?
|
|
![]() |
|
Jeg har købt en Dali Ikon Vokal mk2 til at klare opgaven, men den er ikke oppe endnu da der stadig mangler en masse småting. Blandt andet er det ene rør som er trukket ned fra loftet ikke anvendeligt, og jeg kan ikke undvære det rør. Så nu er jeg ude i en lappeløsning på den front, og det har nu taget en del timer og finde en løsning på.. uheldigvis.
Men alt i alt er hun helt sikkert tilfreds, og det bliver endnu bedre når det nu er helt færdigt.
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
God idé med lamperne over højttalerne. Det ser fedt ud. Først da jeg så det i opbygningsfasen, tænkte jeg at det ville give for meget fokus på højttalerne hvilket jo normalt ikke er meningen med indbygningshøjttalere, men på billedet med lys på ser det sku god ud. Højttalen bliver nærmest en del af lampen. Hvor skal center-højttaleren placeres?
|
|
![]() |
|
Den kommer til at stå i møblet i et af de to rum med stoflågerne.
Jeg ville ikke bygge end ind da den så ville kræve at tv'et kom meget højt op, eller at jeg ikke kunne have møblet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 45678 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |