|
Diskret tv-stue |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||||
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
hillig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 108 |
|||
Super med mdf'en - kan du evt uddybe det lidt? ( skal selv hænge et møbel op )
Hvor tyk er den? Hvor er den delt med smig( cm fra toppen )? Hvordan er den sat fat i toppladen ( lim, skruer, andet ) og står bundpladen evt. ovenpå en liste eller lign på væggen til aflastning? På forhånd tak /Mikael |
||||
![]() |
||||
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
|||
Samme tykkelse som møblet - jeg mener det er 16mm MDF plade. Tog en rest der fra.
Jeg tog et stykke på ca. 15 cm og delte på midten. Mindre kan formentlig også gøre det.
Den er skruet ind i de lodrette "rum-delere". De 3 stk. og så sidder der vinkelbeslag mellem dem også.
Ikke andet i mit tilfælde. Den ligger dog direkte op af toppladen, så den også aflaster der på.
Den hænger udelukkende i listen.
|
||||
![]() |
||||
skuffen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 83 |
|||
"French cleat" på engelsk. Ved ikke hvad betegnelsen er på dansk.
Super flot arbejde - jeg er meget misundelig. :-)
|
||||
![]() |
||||
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
|||
Lækkert stykke hjemmesnedkeri, props!
|
||||
Mikkel Petersen.
Mit setup |
||||
![]() |
||||
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
|||
WOOOOOOOOOOOOOOOOOW. Flot!!!!!!!!
|
||||
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
||||
![]() |
||||
|||
Tak for de rosende ord :)
Jeg skal nok se om jeg ikke snart kan få taget lidt billeder af tingene, nu hvor det efterhånden er ved at være sat op.
|
||||
![]() |
||||
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
|||
Bestemt så lidt.
Og du har helt ret, sådan en Festool er uundværlig til sådan noget arbejde;-) |
||||
Mikkel Petersen.
Mit setup |
||||
![]() |
||||
|||
Jeg endte med at købe min egen efter dette projekt, og sammen med min kap-/Geringssav så er det sku den bedste investering i værktøj jeg har gjort. Så er det kun en 2 meter skinne jeg mangler.
|
||||
![]() |
||||
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
|||
Det ser rigtig godt ud, dog synes jeg du bør dække de bagerste højtalere med noget hvidt filt, så de også er skjulte.
|
||||
![]() |
||||
|||
De har skam "fået tøj på" :)
|
||||
![]() |
||||
|||
Kan jeg godt forstå:)
Det er en sto udskrivning for sådan en sav, men min far fortryder heller ikke et øjeblik han købte sin:) Vi har blandt andet brugt den i min lejlighed, til at skøre et IKEA PAX skabsmobul ned fra 50cm til 42cm, så det kunne udfylde den sidste plads i forlængelse af mine andre PAX moduler. Og så brugt en overfræser til at genoprette alle skruehullerne vi skar væk, genialt vørktøj, og resultat blev super:) |
||||
Mikkel Petersen.
Mit setup |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |