|
Diskrete lofthøjtalere / baghøjtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2016 kl. 00:09 |
Hej folkens, jeg har gået i tanken om at udvide til atmos. 7.2.2/4.
jeg bor desværre i lejet lejlighed, og har en meget skeptisk kone, og må bestemt ikke få højtalere i hele stuen. derfor søger jeg noget meget diskret! noget som ikke falder i første øjekast :P. Hvad findes der af højtalere? de skal være hvide! |
|
![]() |
|
Nicolait ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2016 Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
System audio har lavet nogle i hvide, som er ret flade og diskrete i designet, men stadig pæne.
Eks. SA exarct eller SA talent. |
|
![]() |
|
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
Jeg ville anbefale disse Dali.
De er så pæne som det kan blive, hvis man også vil have god lyd. Min kammerat har dem og han er yderst tilfreds og konen godkende dem. Hvis de må koste lidt mere, så kan man vælge Rubicon istedet. Det er en væg hængt enhed. Den fylder selvfølgelig lidt, men til gengæld for du god lyd med masser er 'krop'. De mindre højtalere for altid for meget dåse lyd.
Redigeret af ldplusse - 13-Marts-2016 kl. 10:57 |
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Prøv også at se cornered.dk
Redigeret af renep - 13-Marts-2016 kl. 11:03 |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Tak for mulighedderne, har også set dls flatbox. de syntes jeg også er rigtige disktrete
https://www.google.dk/search?q=dls+flatbox+mini&biw=2048&bih=1052&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwjSn66QtL3LAhWDZpoKHaLlAsgQ_AUIBigB |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Cambridge WS30.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |