|
Disney+ app i App Store? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2020 kl. 18:11 |
Jeg kan ikke finde den på min Apple TV
Har tegnet abonnement, der er ikke aktiveringslink i mailen?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6362 |
ja... men man kunne måske forvente, at appen var tilgængelig dagen før
![]() Så man var klar
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Jeg har ikke engang fået mail fra dem endnu, bestilte for et år det var dog i går formiddag.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
aalb1970 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2014 Sted: None Status: Offline Point: 64 |
Der skulle blive åbnet op kl. 3 i nat. Herefter bør appen være tilgængelig på kompatible platforme.
|
|
--
LG B7V 55'' OLED | Sony DN-1080 AVR | Panasonic UB820 UHD-BD | ATV 4K |
|
![]() |
|
Cool
Står dog ikke op kl. 3
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
der er åbnet op.
Dog bruger jeg Disney+ app fra us store. |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
Jeg kan ikke hente den fra Google Play.
Edit: Jo, nu kan jeg. Redigeret af kaizer - 15-September-2020 kl. 05:17 |
|
![]() |
|
aalb1970 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2014 Sted: None Status: Offline Point: 64 |
Hentede appen til både LG tv og Apple TV 4K her til morgen. Fungerer fint, omend manuerne lagger en del på mit 2017 LG OLED. Tror jeg holder mig til Apple TV.
|
|
--
LG B7V 55'' OLED | Sony DN-1080 AVR | Panasonic UB820 UHD-BD | ATV 4K |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
wtf - så har de ikke engang alle episoderne af the mandalorian i sortimentet. de har rent faktisk været så absurd latterlige at begrænse deres eget f....g udvalg?????????
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Ja, kun to. Og så kommer der et nyt hver fredag, hvilket leder direkte ind i premieren på sæson 2.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4083 |
![]() |
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |