recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Disney+ buffer med chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Disney+ buffer med chromecast

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
agrauballe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agrauballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2020 kl. 07:31
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Hiper coax 1 gbit

Og tid på dagen, jeg har kun haft tid om aftenen hvor man må formode at disneys servere må være hårdere belastet? 
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2020 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af agrauballe agrauballe skrev:

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Hiper coax 1 gbit

Og tid på dagen, jeg har kun haft tid om aftenen hvor man må formode at disneys servere må være hårdere belastet? 
Efter 18 både hverdag og weekend
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2020 kl. 23:20
Så 2 titler her til aften via min Chromecast 3 og ingen buffering Tongue
Kan håbe det er den nye tendens!
Til top
agrauballe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agrauballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2020 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Så 2 titler her til aften via min Chromecast 3 og ingen buffering Tongue
Kan håbe det er den nye tendens!
Spændende observation, hvilke to titler var det? 
Jeg har siden sidst haft fat i deres second level support og fik ret hurtigt ham til at sende mig videre til third level support i USA som jeg venter svar fra. 
Har set star wars V uden at den buffered, har ikke haft tid til så meget mere, men har en teori om at visse titler er mere udsat end andre... 
F. eks buffer den altid nogle gange i Brain Games, har dog ikke testet siden sidste tirsdag. 
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2020 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af agrauballe agrauballe skrev:

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Så 2 titler her til aften via min Chromecast 3 og ingen buffering Tongue
Kan håbe det er den nye tendens!
Spændende observation, hvilke to titler var det? 
Jeg har siden sidst haft fat i deres second level support og fik ret hurtigt ham til at sende mig videre til third level support i USA som jeg venter svar fra. 
Har set star wars V uden at den buffered, har ikke haft tid til så meget mere, men har en teori om at visse titler er mere udsat end andre... 
F. eks buffer den altid nogle gange i Brain Games, har dog ikke testet siden sidste tirsdag. 

2/3 af Fantasia og Pinocchio (er ved at se alle deres tegnefilm i kronologisk rækkefølge Big smile) . Den første 3. del af Fantasia så jeg på Chromecast Ultra, hvor den bufferet. Snehvide så jeg også opdelt på begge chromecast, hvor den bufferet på begge enheder.

Spændende hvad de melder tilbage til dig.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2020 kl. 20:54
Set 3 titler mere på min Chromecast 3 uden buffering så må prøve på min chromecast ultra igen, men har intet foretaget mig så tænker Disney har foretaget sig et eller andet. Er der andre der haft problemer som ikke længere har det..
Til top
agrauballe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agrauballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2020 kl. 23:35
To afsnit med Brain Games her til aften begge med en del buffering. Så derefter 1.5 afsnit af serien the right stuff uden buffering. Hælder mere og mere til at det kan være inholdsrelateret. 
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2020 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af agrauballe agrauballe skrev:


Underligt, kan det være et problem med chromecast ultra udelukkende, det virker underligt. 

Jeg skrev med disney+ support chat her til aften uden noget resultat, er blevet sendt videre til 2. level support som vil vende tilbage, så må vi se hvad de kan sige, selvom jeg ikke har forhåbninger om at de kan sige noget. 


Det er da irriterende, alt stadig OK her - også afspillet direkte på en ret gammel tablet.
Til top
agrauballe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agrauballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2020 kl. 23:33
Har bestilt en Google tv samt en ethernet adapter fra Tyskland, så må vi se om den er anderledes end chromecast ultra. 
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2020 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af agrauballe agrauballe skrev:

Har bestilt en Google tv samt en ethernet adapter fra Tyskland, så må vi se om den er anderledes end chromecast ultra. 
Ok spændende - har opsagt disney - gider ikke at bøvle med det - har det dog det år jeg har betalt for - men hvis det bliver bedre kan jeg altid annullere opsigelsen 🙂
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2020 kl. 17:54
køb dog et Apple TV, så er I fri for alt det bøvl 😃
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2020 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

køb dog et Apple TV, så er I fri for alt det bøvl 😃
Har læst på flere forum at Apple tv også har problemer med Disney plus - det er disney der har kapacitetsproblemer - har ingen problemer på andre streamingtjenester
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu