|
Disney+ Dolby Vision, 24hz?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1715 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16 timer 50 minutter siden kl. 06:38 |
Hej. Er jeg den eneste der ikke kan få frame rate match og dolby vision til at virke på Disney+ ?? Har et pana oled, apple tv med framerate match og range match slået til, og Disney+ premium abb. Men når jeg spiller DV indhold så skifter TV hverken til DV eller 24hz. Info skriver 50Hz, 3840x2160, som er det jeg har valgt til menuerne. Jeg kan ikke finde en indstilling der kan rette det. Til sammenligning, på AppleTV+, kan det sagtens finde ud af at skifte til DV og 24hz. What gives? EDIT: Det er åbenbart ikke kun mig. Appen er buggy. Redigeret af Mefisto - 15 timer 59 minutter siden kl. 07:29 |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1428 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet
Redigeret af Axlon - 16 timer 33 minutter siden kl. 06:55 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12432 |
Det virker som det skal her. Jeg troede, at problemerne for længst var løst, men jævnfør den selvfundne tråd på Reddit skulle det stadig hjælpe at lukke appen helt.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1715 |
Jeg har prøvet at lukke appen med swipe op, men det virker ikke. Har også prøvet om jeg kan lokke den til det med forskellige kombinationer af indstillinger i ATV og TV. Det hjælper heller ikke ret meget. Det eneste der virker lidt er, at tvinge ATV til 23,98hz + DV, men så er hakker menuerne og de er i DV. Der er mange brugere der rapporterer om det samme. Tror der er tre-fire tåde om det på reddit. Lidt øv når den eneste grund til at have premium abb er at jeg vil have UHD + DV. Det ser ud til at have været et problem længe.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12432 |
![]() |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
De skriver om det på Reddit. Disney app på Apple TV er i stykker, igen!
06#370686
March frame rate og dynamic range virker ikke på Disney! Jeg fik 1080p SDR med hak i bevægelser, da jeg ville se Alien Earth. Måtte bruge LGs egen app, der fungerede perfekt med DV og korrekt FR. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |