|
Disney + hakker i surroundsound fra PS4 |
Besvar |
Forfatter | |
jonas47
Bruger Oprettet: 28-Juni-2010 Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-November-2021 kl. 20:22 |
Lyd hakker efter opdatering af app til Disney+ til PS4. PS4 er forbundet til receiver med optisk kabel. Har ikke problemer ved afspilning af Viaplay eller Netflix. Andre der oplever det samme? Kunne ikke finde noget på nettet om emnet
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der opleves også problemer med 4K HDR på PS4 og Sony TV. Jeg tror problemet ligger i Disneys ende og skyldes opdateringen af appen. Mon ikke de snarest løser det.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
jonas47
Bruger Oprettet: 28-Juni-2010 Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
“Rart” at høre, at problemet er flere steder. Det er pt så forstyrrende ved film, at den ryger på hylden, indtil det er fikset. Hvis nogen opdager det er løst før jeg selv, må de gerne skrive. Jeg opdaterer også tråden her, hvis jeg opdager det.
Redigeret af jonas47 - 25-November-2021 kl. 08:44 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |