|
disney klassikere på blu-ray i UK men ikke i DK |
Besvar |
Forfatter | |
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Maj-2012 kl. 21:56 |
har set at på amazon.co.uk har de disse 3 disney klassikere
når jeg kigger på disney.com kan jeg kun se af askepot kommer til Efteråret...
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv prøvet at finde information omkring udgivelserne, men uden held. Det virker til de ikke kommer til DK... endnu.
Vi kan måske skrive en mail til Disney omkring dette.
|
|
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Funktioner
Tak(0)
|
har sendt en mail til disney så nu må vi se hvad de skriver
|
|
3000
Funktioner
Tak(0)
|
så har jeg hørt fra disneyDk og det var hvad de kunne sige....
Hej Dennis
Tak for din henvendelse.
Disney Nordic (som Danmark er en del af) og Disney UK er ikke under samme område. Derfor har vi forskellige produkter, og vi genudgiver heller ikke eksempelvis klassikere på samme tid.
Jeg kan desværre ikke sige dig hvornår de titler du nævner, udkommer på BD i Danmark. Den næste ”første gang på BD” klassiker vi har, er Askepot, som udkommer i efteråret 2012.
Med venlig hilsen/ Best regards,
Hanne Pankchik
Østergade 26 A, 3. sal DK-1100 København K E-mail: hanne.x.pankchik.-nd@disney.com Redigeret af 3000 - 06-Juni-2012 kl. 15:57 |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Øv men tak for information
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |