|
Disney stopper med 4K Bluray bagkatalog udgivelser |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej og jeg skriver jo også at der er andre en Disney.
|
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis biograferne var så populære ville store film ikke blive udskudt, udskudt og muligvis spring biografen over og gå direkte på streaming. Men jeg er helt enig i at streaming nok skal fortsætte, de fysiske skiver tvilver jeg dog på |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Covid 19 bærer skylden for udskudte storfilm, ikke biograf publikummet.
|
|||
Henrik K Kristensen
Super bruger Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har egentlig intet imod at de fysiske skiver forsvinder - hvis jeg stadig kunne købe en digital version i høj kvalitet (video og audio) til mit eget eje.
Jeg gider ikke at hverken min musik eller den film jeg vil se pludselig ikke er der fordi streaming-tjenesten har fjernet den.... og pt er kvaliteten ikke god nok hos de fleste.
|
|||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
|||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Udokumenteret...
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De har no jævnligt kontakt med Disney. Så det kan du ikke bare sige.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Gælder det også almindelige bluray og dvd skiver?
|
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Enten er der folk i biografen eller også er der ikke Lige i øjeblikket tror jeg vi er tættest på ikke Så lige i øjeblikket ville jeg ikke kalde biograferne for populære |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
ferrarimik
Bruger Oprettet: 10-November-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
rygterne siger “kun” Disney og fox 4K Blu-Ray bagkatalog film bliver stoppet. alle nye film fra disney/Pixar, Marvel og star wars vil stadig udkomme på 4K Blu-Ray. |
|||
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
|
|||
ferrarimik
Bruger Oprettet: 10-November-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vores kulturminister ser åbenbart ikke biograf film som kultur, så de kan ikke kompenseres for tabt indtjening = ren overlevelse fra nu af
Redigeret af ferrarimik - 10-August-2020 kl. 10:57 |
|||
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
|
|||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan jeg da godt, da det jo er udokumenteret. Indtil der kommer en evt. officiel pressemeddelelse fra Disney, er det alt sammen rygter og spekulationer.
|
|||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu er Morten Stjernholm en lille del af biojensen sitet, og han havde i hvert fald tidligere nogle ualmindeligt gode forbindelser ind i medieverdenen, eftersom hans firma er et af de førende i danmark til levering af løsninger til mediebranchen. (stjernholm media, som han nu har solgt videre og er gået på "efterløn" :-) men han skriver jo også her på recordere.dk)
Derfor er det på ingen måde utænkeligt at der er uofficiel viden indblandet i det her. Umiddelbart vil det give rigtig god mening. Hvad vil man helst? sælge fysiske medier som efter ganske kort tid falder til ingen ting, hvor Disney ganske vist har fået deres bid af kagen, men de vil hellere have en større kage. eller vil disney skære mellemmænd væk, lægge det ind i deres egen platform så de kan sikre sig at brugerne bliver hængende fordi de ikke kun får alle de nye ting (disney fjerner jo også alle deres ting fra netflix!) men også har et stort bagkatalog de kan tilbyde. Det er grisk på den griske måde, men samtidig desværre nok også fuldkommen normal forretningsprocedure i dag. Alt skal jo være abonnementsbaserede tjenester.
|
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |