|
Disneys Juleshow opgraderet? |
Besvar |
Forfatter | |
Samsung_M
Super bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-December-2021 kl. 11:51 |
Først og fremmest glædelig jul!
Jeg så - desværre - kun noget af Disneys Juleshow i går eftermiddags på DR1 og den del jeg så var på et lille, ældre ikke-kalibreret display som medførte at jeg ikke bemærkede den restaurering Disney ifølge Jakob Stegelmann har udført på showet. Er der nogle det bemærkede ændringerne (gode som dårlige)? Nogle der har et 1:1 DVB rip? |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Glædelig jul til dig også.
Jeg kan sige så meget. At den stod knivskarp på mit oled tv her hjemme. Så det var fantastisk |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
mrdoc22
Bruger Oprettet: 12-December-2018 Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg syntes også det stod klart på et LG led 4k fjernsyn.
|
|
Ninjamads
Ny bruger Oprettet: 16-Februar-2019 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi så det på et 15 år gammelt Samsung LED og jeg sad med underkæben på gulvet det meste af udsendelsen over den fremragende kvalitet. Jeg troede jeg ikke havde set ordentligt efter de sidste par år. Men så så jeg nyheden. Jeg er meget imponeret over kvaliteten. Næsten for meget af det gode…
Glædelig jul, Mads |
|
Samsung_M
Super bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej alle
Jeg genopliver lige denne tråd; for et par år siden blev Disneys Juleshow rippet men i den oprindelige, ikke restaurerede udgave (måske af brugeren Spoxy?). Er der nogle der kunne tænke sig at rippe det nye show i år? Glædelig jul! Dbh Christian
Redigeret af Samsung_M - 24-December-2022 kl. 11:25 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |