|
DisplayPort kabel - længden af stik |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2019 kl. 16:02 |
Hej,
Det er sikkert en gammel nyhed, men jeg har først for nyligt erfaret, at der er forskel på længden af stik på almindelige DisplayPort kabler, altså dem der f.eks. går fra en almindelig PC til en tilhørende skærm. Vi har problemer med at få signal, når vi bruger det DisplayPort kabel der følger med en ny skærm som standard. Jeg har for nyligt set, at man kan få nogle DisplayPort kabler, hvor stikkene er ca. en 1 mm. længere, og at det ofte kan løse problemet. Er der nogen der kan henvise til en konkret type/model, hvor stikket er ca. den ene mm. længere? Er det et bestemt version af DispalyPort eller hvordan? Kablet behøver ikke at være længere end f.eks. 1.5 meter langt. Kan det f.eks købes hos Dustin eller AV-Cables? På forhånd tak. Redigeret af bas - 07-Februar-2019 kl. 16:03 |
|
![]() |
|
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg prøver at skaffe et kabel, hvor kontaktfladen er nogle millimeter
længere. Det er ikke helt nemt at skaffe. Det er selve kontaktfladen (jeg ved ikke, hvad den hedder), der er nogle millimeter (måske 5) længere på de kabler, som jeg prøver at skaffe. Jeg har lige fået at vide, at det kan være nedenstående jeg kan bruge. https://webshop.ed-data.dk/searchresult.aspx?q=kw:DP-1022;l:en Varenr.: DP-1022 |
|
![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
du kan jo gå på pricerunner eller edbpriser og søge på det specifikke varenummer! - eller også kan du kontakte din lokale hardware pusher (de fleste handler også ved deltaco, det er bare ikke sikkert de har det liggende på deres egen hjemmeside)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |