|
Div S |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
kl. 22:00 i dag?
så har i (dig og flarup) en chance for, at byde ind eller melde pas
|
|||
![]() |
|||
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
||
Hvis Dr. Schlemer skulle fortryde, er jeg klar på at overtage buddet på Windows/medie :)
|
|||
![]() |
|||
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
||
hey har du tilfældigvis også en scartadapter til wii ?
|
|||
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
||
Hvis DrSlem hopper fra, er jeg klar på Windows-licensen.
|
|||
![]() |
|||
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
||
Hej Begge Mange tak for jeres input men jeg har solgt licensen. Redigeret af Juleulven - 10-August-2015 kl. 21:42 |
|||
![]() |
|||
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
||
150 pp for de to wii controlere ?
|
|||
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|||
![]() |
|||
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
||
150 , - for Terratec H7
PP hvis du ønsker aftalen lukket i denne uge, ellers så afhentet. |
|||
![]() |
|||
||
Aftale, smid mig en PM med dine kontakt oplysninger.
Aftale, Du bestemmer selv om du vil hente eller jeg skal sende. Koster dig lidt i forsendelse. |
|||
![]() |
|||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
||
Jeg troede du ville vende tilbage mht tv tuneren når klokken havde rundet de 22 så vi kunne finde en pris, vidste ikke det var deadline for den også. Nå men hvis flmr77 hopper fra må du sige til.
|
|||
![]() |
|||
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
||
Ok, afhenter den bare i næste uge så, skal alligevel op på de kanter. skriver lige en pm til dig. / Mvh Flmr |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |