|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() Sendt: 22-Februar-2008 kl. 20:14 |
Til mit kommende Ikea Case modding (tvmøbel) projekt, kommer jeg til at mangle nogle forskellige småstik der kan monteres i stålplade, det drejer sig først og fremmest om USB-stik bliver formentlig tale om USB A-hun stik... meget gerne hun/hun, så der kan proppes et han stik i på indersiden, men hvor finder jeg sådan noget i danmark? kan finde det i resten af verden, men ikke rigtigt i dk... kan ikke komme i tanke om andre sjove jeg skal bruge, men er sikker på jeg nok skal støde på nogen, men hvor skal jeg lede?
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Prøv evt. hos Brink elektronik
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
har kigget lidt på brink... syns ikke jeg kan finde noget der beskriver det jeg skal bruge... jeg skal forresten også bruge en tænd-sluk kontakt, gerne en med lys i... skal kunne monteres i en metalplade ligesom usb stik...
men tak ellers for forslaget, den side havde jeg ikke selv set Redigeret af fumper - 23-Februar-2008 kl. 21:16 |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
mazak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej Du skulle prøve at se på siden rs-components.dk De har en masse stik af næsten alle afskygninger. Alternativt prøv farnell.com/denmark/ Om du kan købe tingene der er jeg i tvivl om, men du kan efterfølgende søge på produktet og finde en anden forhandler.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |