|
Diverse audio-grej optage/afspille |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LarsHR ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2017 kl. 23:40 |
sælges for et ældre familiemedlem, der er pensioneret musiker. Det handler om:
- Roland Edirol R-09HR – vist aldrig brugt, original emballage og virker ”unboxed”. - Roland CD-2e SD/CD recorder – brugt meget lidt, original emballage, alt er med i æsken. - Sony TC-W320 - dobbelt kassettebåndoptager – brugt til at overspille bånd; fin stand - Sony Walkman til minidisc, model MZ R900. Der følger alt med incl. 10 nye minidisc-skiver. Den har heller ikke været brugt meget. Jeg kan evt. sende billeder via mail. Grejet befinder sig i Roskilde. |
|
![]() |
|
titt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er interesseret i sony mz 900 hvad skal den koste?
|
|
![]() |
|
sr7009 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 207 |
hvad skal de 2 stk roland koste ?
|
|
![]() |
|
LarsHR ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 5 |
Hvad med 350?
Jeg har prøvet at genoplade - men det vil den ikke rigtigt, beklager. |
|
![]() |
|
Roland x 2 - pris?!
CD-2e kostede 4500 fra ny. Efirol har jeg set på eBay til 2400. 3000 samlet ? |
|
![]() |
|
titt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
Det betyder som minimum at batteriet er færdigt. ved ikke om det er til at få fat i et nyt..
|
|
![]() |
|
Det kan godt være, at der er noget om det. Der er også mulighed for at sætte et almindeligt AA-batteri på med en lille skrue. Det ser ikke så tjekket ud, men det er en mulighed ... Jeg sætter mit prisforslag ned med en "hund" - 250 kroner ??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |