|
Diverse fra oprydning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Maj-2019 kl. 16:38 |
Har ryddet op I gemmerne og har fundet lidt ting jeg vil af med. Der kommer muligvis mere fra gemmerne.
Logitech mobil speaker p710e HBO 300 kr. Logitech H540 headset HBO 100 kr. Apple TV2 HBO 250 kr. Raspberry pi 3+ bundle HBO 300 kr. Logitech tastatur k360 HBO 100 kr. Tastatur noname gamer HBO 50 kr.
Billeder kan sendes hvis ønskes. Sender med DAO for købers regning Redigeret af JayKay - 17-Maj-2019 kl. 16:39 |
|
![]() |
|
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Hvad indeholder Raspberry Pi bundlen?
Redigeret af Kejserjorn - 18-Maj-2019 kl. 15:45 |
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Hej
Jeg har lige fundet ud af at det er en raspberry pi 3 mobel B v2. Og ikke en +model. Der er case (hvid), strømforsyning og memorykort med i bundlen og hvis det er kan et minitastatur medfølge. Mvh Jacob/jaykay
Redigeret af JayKay - 19-Maj-2019 kl. 18:48 |
|
![]() |
|
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
Okay. Finder lige ud af, om jeg kan bruge den så 😊
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |