recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Diverse PS3 reservedele + Xbox 360
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Diverse PS3 reservedele + Xbox 360

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Diverse PS3 reservedele + Xbox 360
    Sendt: 30-September-2012 kl. 21:44
Hejsa

Jeg har ryddet lidt op i gemmerne og fundet lidt frem som jeg ikke skal bruge længere.

Jeg sætter en HBO på delene og så kan fok ellers byde ind.

Alle priser er + porto

Befinder sig på Lolland

Sælges meget gerne samlet med god mængderabat Tongue PM mig hvis det kunne have interesse...

Diverse dele fra en YLOD-ramt PS3 model CECHM03 80GB mener jeg  (kan sikkert også bruges i andre modeller)

Blu-ray drev HBO: 250,-

Wi-Fi kort HBO 150,-

2 x powersupply HBO 200,- pr. stk.

Samt en XBOX360 der driller med billedet.
Den har ikke RROD og starter fint op og drevet, lyd osv. fungerer fint.
Men den kan finde på at vise misfarvninger i billedet og glemme videoindstillingerne så man skal resette videoindstillingerne. Den har været skilt ad for at blive malet og har kørt fint indtil for lidt tid siden.

Men den kan måske fixes så den fungerer perfekt. Ellers kan den sikkert donere nogle fine reservedele.
Jeg har købt en ny og har ikke interesse i at bruge mere tid på den.
Det skal siges at jeg ikke har testet med andre skærmkabler, men jeg tvivler på at det bare er det. 
Jeg har ihvertfald ikke planer om at rode med den.

!!!Den sælges som defekt. Så køber skal være indforstået med dette.!!!

Der medfølger: strømforsyning, compositekabel, 256 mb memoryunit og en original silver faceplate.

Pris HBO 200,-??!!  + porto
(gider ikke rende på posthuset + pakke den ned for mindre. selvfølgelig kan den også afhentes)

Smile

Redigeret af Hi Fi Dwarf - 30-September-2012 kl. 21:52
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 18:26
Slet ingen? :-)
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu