|
Diverse sælges |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jamen så er det din |
||
![]() |
||
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
|
400 kr inkl. porto betyder at du betaler (pakke) portoen for den ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
|
Ok hvis jeg lan sende for ca 50 k er drt en aftale
Tjeker lige kvittering om lodt og ja den virker helt som den skal. Når man sælger sådan en er der så noget man skal logge ud af. Har ikke brugt den ret meget må jeg indrømme ![]() |
||
![]() |
||
|
Hej Igen
Jeg har original kvittering og original emballage Er købt i Fona i Holstebro til orientering Sig til hvis du vil købe Redigeret af Japer - 08-Februar-2015 kl. 15:55 |
||
![]() |
||
|
6. sag til salg
James Bond Boks Det er dvd udgaven der er tale om. Sælges da jeg har købt blu-ray udgaven. Mange af dvd´erne har ikke engang været set. Så burde være som nyt :-) Pris: Hvad kan sådan en boks være værd for dig ? |
||
![]() |
||
|
7. Sag til salg
Solgt B&O højtalere Lyder som de skal og er i fin kosmetisk stand´ originalt vægbeslag medfølger. Pris Hbo: 1000kr. Redigeret af Japer - 27-Februar-2015 kl. 12:51 |
||
![]() |
||
|
Er der virkelig ingen der kan bruge en Ps3 Pris ca. 1200 kr eller hbo
er det ikke billigt med det tilbehør der er med. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Hvis du stadig er interesseret i Yamaha monitorerne, så kan jeg hjælpe med transport dør-til-dør, for 100,- M.v.h. |
||
![]() |
||
|
godt tilbud
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Japer.
Bang & Olufsen højttalerne. Du skriver standen er god, men er der nogen ridser på stålet? Er der fejl/ridser i stoffet. Hvordan ser enhederne ud? Hvordan har kantophænget på basserne det? De er trods alt 20+ år gamle. M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Mon ikke man kan finde småting
LÆnge siden jeg har haft dem fremme. Sidst jeg spillede med dem lød de perfekt. Sådan helhedsndtrykket visuelt synes jeg de ser meget fine ud men vil da gerne gå dem igennem og kan også tage flere billeder. Bliver nok ikke iaften :-) |
||
![]() |
||
|
Helt ok, småting kan jeg leve med.
![]() Men jeg ser gerne billeder af kantophængene. ![]() M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 08-Februar-2015 kl. 20:21 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |