|
Diverse sælges |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jamo concert V Lyder kanon Lidt slidt Men til gengæld billigt Og de lyder altså bare super duper hvis i skulle være i tvivl 400kr Hermed SOLGT Dog og som det plejer ikke en herinde fra men via dba. Men SOLGT Redigeret af Japer - 31-Oktober-2016 kl. 13:19 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Lidt ekstra billeder af Pioneer pladespilleren
|
|
![]() |
|
Billede af Sony 9005b
|
|
![]() |
|
Læs fra side 1 tak der er forskellige ting til salg i tråden på forhånd tak
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Det er en 55"?
|
|
![]() |
|
Du har fuldstændig ret
|
|
![]() |
|
Husk at kigge på både side 1 og 2 da der er forskellige ting sat til salg på disse 2 sider. Tak Tv´et er ikke til salg medmindre der kan opnås en rigtig god pris.
Pladespiller 2800kr fast pris. Linn Majik 1400 fast pris Alle bluray plus dvd. NU NEDSAT til 200Kr.!!!! BILLIGT!! Hele Twin Peaks er med til denne pris. Jamo 400 fast pris Redigeret af Japer - 23-Oktober-2016 kl. 12:40 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
og hvad kalder du er rigtig god pris ?
|
|
![]() |
|
Vil egentlig hellere sælge alt det andet så da utroligt at alle vil snakke om mit tv
![]() Men folk må gi et bud på det hvis det er noget der har så stor interesse Jeg kommer ikke med noget mindstepris osv. Vil man rigtig gerne ha tv'et så må man byde det man syntes det er værd og det man vil gi hvis det bliver alvor og jeg siger ja tak til tilbuddet. Men alle de andre ting er der en pris på og de sælges til den pris Så det er ligetil kom frisk mine venner |
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
havde du ik boet helt i Holstebro (jeg bor i skagen) så havde jeg købt dine jamoer til min søn
|
|
![]() |
|
Det var en god ide, så bare en skam det ikke kan blive til noget
|
|
![]() |
|
byd på pirates of the carribean bluray 1 2 og 3 eren. Sælges samlet.
Klovn the movie sælges også på bluray. Dark knight rises bluray. Band of brothers boks dvd Redigeret af Japer - 24-Oktober-2016 kl. 00:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |