recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Diverse spil og konsoller/tilbehør
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Diverse spil og konsoller/tilbehør

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 22:23
Hackerjac: Det er også helt okay, men så tror jeg lige jeg lader den forblive til salg.
Når vi snakker om uddøde gadgets, kan jeg fortælle at jeg sidste år solgte en limited edition SEGA Dreamcast for 15.000kr:)
Det hele handler ultimativt om, hvorvidt der er samlere til det eller ej, der er også Tekno biler der blevet solgt for 50.000kr, selvom det blot er et stykke metallegetøj;)
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 17:50
Da der ikke lader til at være andre interesserede i nedenstående, er de hermed solgt

spersson2 har købt sig en XBOX
clausol1 har købt sig et hvidt HD-DVD drev
peterf har købt sig et hvidt HD-DVD drev

PM bliver sendt til jer tre i løbet af i aften.
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 01:29
spersson2: Du har spurgt hvorfor jeg ikke svarer din PB, årsaggen er simpel, jeg kan ikke.
Din indbakke er fuld.
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
spersson2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2011
Sted: odense
Point: 493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spersson2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af sirgadget sirgadget skrev:

spersson2: Du har spurgt hvorfor jeg ikke svarer din PB, årsaggen er simpel, jeg kan ikke.
Din indbakke er fuld.
Haha:), hold da op det går godt!.Mystisk den ikke giver mig besked på at den er fuld-
 Jeg har lige ryddet op, men får stadig ikke mail-vil du ikke sende igen? :).
Mvh
Søren

Ht Energy:
f:22.2
b:22.1
c:rvs reference
Tv:samsung LE40M87
Kabler:Subra,ixos
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu