|
Diverse spil og konsoller/tilbehør |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hackerjac: Det er også helt okay, men så tror jeg lige jeg lader den forblive til salg.
Når vi snakker om uddøde gadgets, kan jeg fortælle at jeg sidste år solgte en limited edition SEGA Dreamcast for 15.000kr:) Det hele handler ultimativt om, hvorvidt der er samlere til det eller ej, der er også Tekno biler der blevet solgt for 50.000kr, selvom det blot er et stykke metallegetøj;) |
|
Mikkel Petersen.
Mit setup |
|
![]() |
|
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
Da der ikke lader til at være andre interesserede i nedenstående, er de hermed solgt
spersson2 har købt sig en XBOX clausol1 har købt sig et hvidt HD-DVD drev peterf har købt sig et hvidt HD-DVD drev PM bliver sendt til jer tre i løbet af i aften. |
|
Mikkel Petersen.
Mit setup |
|
![]() |
|
spersson2: Du har spurgt hvorfor jeg ikke svarer din PB, årsaggen er simpel, jeg kan ikke.
Din indbakke er fuld. |
|
Mikkel Petersen.
Mit setup |
|
![]() |
|
spersson2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: odense Status: Offline Point: 493 |
Jeg har lige ryddet op, men får stadig ikke mail-vil du ikke sende igen? :).
Mvh
Søren
|
|
Ht Energy: f:22.2 b:22.1 c:rvs reference Tv:samsung LE40M87 Kabler:Subra,ixos |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |