|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() Sendt: 30-December-2008 kl. 20:20 |
Er der nogen der har fået dette til at virke ?
Jeg har prøvet alle muligt kombinationer, men intet virker. Jeg har endda købt Divx PRO og prøvet med dette. Men afspilleren kan på ingen måde de formater jeg smider i den. |
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det skulle den kunne, både på DVD og CD, men på - R skiver og - RW. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Jeg har kun forsøgt med DVD-RW så det burde ikke være problemet.
Har også læst manualen og fulgt foreskrifterne, men ak. |
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Hvis jeg læser på side 35 i den engelske manual, står der:
Så for det første, så ser det kun ud til at det virker på storebror, BD55, og så er DVD-RW for det andet ikke understøttet. -Kent Redigeret af kbh4 - 31-December-2008 kl. 10:16 |
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Hmm, sjovt nok - der står ikke noget om at BD35 ikke skulle kunne spille DivX i den danske manual eller på hjemmesiden, så det er nok en fejl i den udvidede manual.
Men der syntes at være bred enighed om at DVD-RW ikke er understøttet... -Kent |
|
![]() |
|
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() |
Mon ikke det er en minimal målgruppe der spiller dårlig kvalitets-divx på en højopløst afspiller? En løsning kunne være en billig dvd-afspiller, de plejer at kunne den slags |
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skal ikke kunne sige om målgruppen er minimal. Men det virker dog lidt tåbeligt at købe en DVD afspiller når nu Divx logoet er på apperatet. Har lige tjekket manualen og det er ganske korrekt at den ikke understøtter DVD-RW. Vil prøve at fremskaffe en CD-RW imorgen. |
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |