|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
TViX er jo en linux baseret løsning, og har vist både HOST/CLIENT på USB siden, så skulle en usb printer ikke kunne tilsluttes som "CLIENT" og så få en lp spool sat op på boksen?
Og filesharing, det er jo lige præcis hvad TViX kan som en del af dens funktion.. Så alligevel, med lidt research, kan du spare den boks væk.. Næsten, for så kommer vi vel tilbage til den sidste "2TB" fordelt på 2 diske, det kan den kun klare med en ekstern hd boks.. Hmmm køb en 2TB disk, og sælg de andre? Nå, det var ellers en god løsning.. og i disse tider, bør man spare hvor man kan..(det mener jeg, og jeg ejer desværre en ps3 på 170w) |
|
![]() |
|
Vaivel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Forskellen på 8634 og 8635 er IKKE at den ene er nyere eller 'sejere' end den anden, blot at den 8635 kommer med CSS dekrypterings mikrokode (dvs. at de kan brugs til at afspille kopibeskyttede DVD'er)
Tilføjelse af nye (video) codes er meget sjældent muligt med en firmware opdatering idet decodningen foregår i hardware, og det er ikke så nemt at ændre på. CPU'en i 863x er kun på 300MHz, så det er beskedent hvad man kan decode i ren software. Dette skal forveksles med muligheden for at lave support for nye kontainer formater (a la AVI og MKV), det vil en firmware ofte kunne ændre på. Nu er det ikke særlig tit at der dukker nye 'codecs' op (ellere kontainerformater for den sags skyld), så det burde være det man bekyre sig mindst om, dem der er 'in' i øjeblikket vil helt klart dominere de næste mange år fremover. H.264/MPEG-4 AVC 1 HP@5.1 er der ingen 863x baseret afspiller der vil kunne komme til at supportere (fuldt ud), som jeg har forstået, er dette profil level beregnet til super HD extrem bitrate materiale, HD-DVD (RIP) og Blu-ray går kun op til HP@4.1. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |