|
DIY - Hjælp ang. LED Pærer i gl. DLP projektor |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK - jeg havde bare ikke forestillet mig der var så meget krudt i den - den må blive varm under drift. Som du skriver senere, bli'r det vist en udfordring med at få fokuseret lyset. Hvordan sad den gamle pære - lige over hullet? Og hvor stort er hullet?
Det letteste er vist at tjekke databladet og/eller selv se hvordan lyset ser ud. Er det i den blålige ende, er det en høj farvetemperatur. |
||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan med rx/tx-signalerne? |
||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||
omegasteffy
Bruger Oprettet: 09-April-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er KUN Pin4 (?SCI ?) jeg kan fanger aktivitet på. Intet trigger de andre Selv om jeg ikke er helt dus med det Hantek6022BE scope, tror jeg nu jeg ville have fanget det hvis der var noget. Har prøvet både op + nedad-gående flanker og ved over + under den konstante spænding. |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |