|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Snedsted ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() Sendt: 07-November-2007 kl. 22:12 |
G'aften. Der er vel ikke nogen der ved hvor man kan finde en manual på Dansk til en Panasonic DVD S511. På forhånd mange tak.
Redigeret af Snedsted - 07-November-2007 kl. 22:12 |
|
M.v.h.
Jesper Snedsted Samsung 65Ks8005. Vu+ Duo 2 Yamaha A 820. Apple-tv 4K. Pana BDT-310. Front Dali 850 Center Dali Concept Bag-Dali MenuetII Logitech Harmony 785 Soveværelse. Panasonic vt50 |
|
![]() |
|
plankeby ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Norway Status: Offline Point: 385 |
![]() |
Et søk på Panasonic og manual i Google, og så velge din modell på siden til Panasonic: Direkte link fjernet da den kun virkede en kort tid, men den var på siden som Lars viser til. Redigeret af plankeby - 06-December-2007 kl. 23:33 |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hvis ikke du kan få plankeby's link til at virke (det virkede ikke for mig), så søg på DVD-S511 fra Panasonic Download Center:
http://www.panasonic.co.uk/customer-Support/download-centre. asp /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
Snedsted ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Mange Tak Nu fandt jeg det jeg ledte efter som man ikke kunne finde på Panasonic's danske hjemmeside. |
|
M.v.h.
Jesper Snedsted Samsung 65Ks8005. Vu+ Duo 2 Yamaha A 820. Apple-tv 4K. Pana BDT-310. Front Dali 850 Center Dali Concept Bag-Dali MenuetII Logitech Harmony 785 Soveværelse. Panasonic vt50 |
|
![]() |
|
plankeby ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Norway Status: Offline Point: 385 |
![]() |
Jeg testede min link, men ser nå at den ikke lenger virker. PS: Lars (laursen), ser du i andre tråder har lavet direkte link til panasonic manual som giver samme svar som i min link (som er fjernet): Timeout accessing resource Så den beste måte er å linke på den måte du nå har gjort her over Panasonic er dårlige på sine hjemmesider, alle skandinaviske sider gir inntrykk av å ikke ha noen manualer, firmware m.m. En må til panasonic.co.uk for skandinaviske brugermanualer m.m. Redigeret af plankeby - 06-December-2007 kl. 23:47 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |