|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
okay men hvem spurgte dig? eller er det en hemmelighed?
|
|
![]() |
|
PeaceAngel ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Næ næ... jeg går ikke ud fra at det er hemmeligt. Ejeren der var ihvertfald ham der styrede priserne, og jeg synes ellers jeg havde gjort det klart at jeg smalede købere på nettet. What ever,... ærgeligt for os, men sikkert også for dem nu hvor en del af os kigger til UK.. |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
he he okay så det var i orden hvis du købte så mange tv til dig selv men ikke hvis der var flere der købte dem. to bad
|
|
![]() |
|
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
ja, det skulle da ikke undre nogen. Det sker ind i mellem at man får et godt tilbud, som man tydeligvis ikke skal råbe højt om. Så fremover så køb og hold kæft |
|
![]() |
|
Ayla ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
Jeg forstår ikke helt forklaringen.. Altså han ved at det er et fælleskøb, at der skal købes flere skærme end til én selv, men han vil ikke have at disse købere bliver fundet på nettet? Eller taler om det på nettet? Lyder mystisk... Måske er det fordi, at han tror at så vil fremtidige kunder Alle have den gode pris. De vil ihvertfald miste en masse salg på det her, når folk køber i udlandet i stedet nu. Redigeret af Ayla - 11-September-2007 kl. 18:38 |
|
/Martin
|
|
![]() |
|
KillerT2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 265 |
![]() |
Jeg var ude for det samme før jeg købte i UK - sammen med en kammerat
forhandlede jeg med en dansk forhandler (ikke KT). Først ville han godt matche de engelske priser, så ville han ikke - så ville han godt igen men til sidst ville han alligevel ikke... påstod at det var Pio DK der ikke ville give ham lov, hvilket sikkert er rigtigt (de vil jo gerne have kontrol med priserne...). Så jeg er desværre ikke overrasket over udviklingen. Jeg kan derimod anbefale at købe via fælleskøbet i UK, jeg var med i første sending og det kørte super glat! |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Det pynter ikke ligefrem på Pioneer's renomé. Der er faktisk basis for en anmeldelse af Pioneer Danmark til konkurrencestyrelsen: >>Leverandøren kan lovligt fastsætte vejledende videresalgspriser, men han må ikke forsøge at få forhandlerne til at overholde de vejledende priser.<< Kilde Problemet er nok at KT radio nok ikke har lyst til at stå frem. /Letten Redigeret af Letten - 11-September-2007 kl. 19:59 |
|
![]() |
|
lapo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Synes at det virker absurd det KT har gang i!?
Det kan være, at de følger den logik "dårlig reklame er bedre en ingen reklame", for det er da lykkedes dem, at gøre opmærksom på sig selv, og gøre os opmærksomme på at de er til at handle med!! Men hey, de har pisset på de forkerte(hvertfald mig), for fremtiden er de boykottet i mit univers....period!! Ved ikke med jer andre, men jeg skal kun have et enkelt Pioneer, og et Pioneer der er købt i UK, er et Pioneer der ikke er købt hos KT!! Og med det sagt, gid det må gå dem ligesom med Alphaview!! Og ja, jeg har en tendens til at blive hurtigt børnesur.....hahahahaha!! |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Det er næppe KT man skal skyde på.
KT har troet at køberne blev fundet i en snæver bekendtskreds og at det aldrig ville komme Pioneer DK's næse forbi. Så de ville ikke få problemer med Pioneer. Men så viser det sig at fællesskabets deltagere skal findes på nettet og så finder Pioneer ud af det og ringer stille og roligt til KT og spørger om de stadig godt kunne tænke sig at forhandle Pioneer TV. For hvis de kunne det så skal de stoppe prisdumpet ...................... N U ! ! ! ! Og hvad kan KT så egentlig gøre? Uanset hvor mange forbrugermagasiner der filmer med skjult kamera og sort på hvidt dokumenter det - så sker det ikke en bønne. Jeg ved det, I ved det, KT ved det og Pioneer ved det. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Nu kender jeg ikke procedurerne, - og heller ikke KT´s konstruktion,som butik.Men jeg ved,at KT butikken i Odense fremover hedder Expert. Det er altid noget skrammel når forklaringer udebliver. Resultatet og priserne er jo de samme, mens gætterier,rygter og negative vibrationer breder sig. |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Jeg mener ikke at KT Radio i København og Odense har noget med hinanden at gøre?
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Det er godt bussen stadig kører her
![]() Redigeret af mstoft - 11-September-2007 kl. 23:21 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |