recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dækning af Yousee router, internethastighed falder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dækning af Yousee router, internethastighed falder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dækning af Yousee router, internethastighed falder
    Sendt: 09-September-2012 kl. 17:46
Jeg har netop skiftet fra TDC bredbånd med min egen Asus router til Yousee bredbånd. Internettet kører super, men når jeg går ind i den anden ende af huset, end hvor routeren står faldet internethastigheden fra 30 mbit til ca. 2 mbit, hvor pingen også stiger. På min mac viser det trådløse netværk stadig fuld styrke. Med TDC bredbånd og min Asus router var der aldrig problemer med dækningen i huset.

Hvad kan det skyldes? Synes speccielt det er mærkelig, at der ifølge min mac er fuld styrke, men internethastigheden falder bare når jeg fx tester med speedtest.net/
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2012 kl. 18:22
Andre trådløse net der forstyrer !

Prøv evt at skifte kanal på din router
Til top
kbking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2012 kl. 23:04
Yousee routeren er noget skod, gør som mange andre gør, brug routeren som modem ved at slå nat fra og sæt din Asus router på og brug den som router.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu