|
Dækning af Yousee router, internethastighed falder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2012 kl. 17:46 |
Jeg har netop skiftet fra TDC bredbånd med min egen Asus router til Yousee bredbånd. Internettet kører super, men når jeg går ind i den anden ende af huset, end hvor routeren står faldet internethastigheden fra 30 mbit til ca. 2 mbit, hvor pingen også stiger. På min mac viser det trådløse netværk stadig fuld styrke. Med TDC bredbånd og min Asus router var der aldrig problemer med dækningen i huset.
Hvad kan det skyldes? Synes speccielt det er mærkelig, at der ifølge min mac er fuld styrke, men internethastigheden falder bare når jeg fx tester med speedtest.net/
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Andre trådløse net der forstyrer !
Prøv evt at skifte kanal på din router |
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yousee routeren er noget skod, gør som mange andre gør, brug routeren som modem ved at slå nat fra og sæt din Asus router på og brug den som router.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |