|
D-Link Boxee Box Digital Media Player |
Besvar ![]() |
Side <12345 44> |
Forfatter | ||
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det gør jeg skam også
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Hogarth ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
|
Så har jeg også bestilt en boxee box ved BWS computer som får den på lager d. 17 December. Jeg skal også primert bruge den til afvikling af MKV matriale fra NAS. Pt bruger jeg en alm. pc med XBMC som afspiller. Håber Boxee boxs interface er lige så (lækkert) som XBMC. Følger lidt med på engelske site ang. Brug af boxee box med XBMC interface, bliver spændende og se om dette kommer til at virke.
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
|
Det er et par år siden jeg har brugt XMBC, men som jeg husker det er det markant anderledes end Boxee. Umiddelbart er Boxee mere simpelt og langt fra så prangende som det er lige nu i forhold til XBMC. Jeg håber meget XBMC får åbnet platformen og laver f.eks en USB dual boot løsning eller lign.
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
|
Jeg har testet med min VPN konto på et af de sites jeg blev afvist på. Det virkede perfekt og var nemt at sætte op. Man kan dog ikke definere flere VPN profiler. |
||
![]() |
||
hpbj97 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-November-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1 |
|
hejsa,
har bestilt en boxee ved bws http://www.bwsbutik.dk/PartDetail.aspx?q=p:3568857 så nu ska den satme bare snart til landet........bws håber på levering 20 dec sig til hvis nogen ser den på lager et andet sted - - så annulerer jeg min bestilling asap så jeg ka få den inden jul :-) /hp |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Hmmm, lyder som om Boxee kan blive min løsning også.
Alternativerne er:
- TVIX Slim S1.
- ASUS O!Play.
M.v.h.
|
||
![]() |
||
|
Jeg har også er par TViX 6500 som jeg yderst tilfreds med og som kun bruges til .MKV og DVD afspilning). Der hvor Boxee virkeligt gør det bedre til mine behov er afspilning af Blu-ray ISO/filstruktur over netværket. Her virker det som om medieafspillerene bare ikke har kræfter nok. Derudover har Boxee en meget udvidet online del - hvis man er fan af den slags. (Men den mangler stadig afpusning). |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
hedberg.
Man bliver klogere hele tiden.
![]() En STOR tak i øvrigt, at du gider tage dig tid til en tilbagemelding. Det er noget vi andre har rigtig stor glæde af.
![]() M.v.h.
|
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
|
Kan man oprette "genveje"? En af de ting jeg ikke brød mig om ved min wd tv live var, at hver gang jeg startede boksen op og skulle finde mine film skulle jeg igennem en masse trin, først klikke på network media, så klikke på min nas (selv om den var eneste mulighed på listen), vælge disk på min nas (selv om den kun havde 1 disk på det tidspunkt), vælge film mappen og efterfølgende vælge mappen med mine rippede mkv'er. I min nuværende xbmc løsning vælger jeg Video fra hovedmenuen og herefter kan jeg direkte se punkter som "Nye tv optagelser", "Film fra tv" og "Rippede dvd'er" (genveje jeg selv har oprettet) og når jeg klikker på dem ryger jeg direkte til den mappe jeg ønsker uden at skulle igennem en masse trin med at vælge nas og drev og undermapper.
Kan man have forskellig sortering i forskellige mapper? I min mappe med nye tv optagelser har jeg bedt min xbmc om at sortere efter dato med det nyeste øverst, mens jeg i mine mapper med film har tingene sorteret alfabetisk. I min wd tv live var der kun en global sorteringsmulighed, dvs. alle mapper blev sorteret ens. Boxee er efter sigende bygget på xbmc, så det kunne være interessant at vide om de har bibehold muligheden for at sortere forskelligt i de forskellige mapper og naturligvis om den husker det man har valgt. |
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
|
den boxee kan jeg ikke blive klog på
![]() http://www.dr.dk/dr2/soeinding#/3696 Redigeret af sani - 08-December-2010 kl. 10:43 |
||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||
![]() |
||
|
Det er så lidt..
|
||
![]() |
||
|
I opsætningen i Boxee indtaster man de stier hvor Boxee kan finde forskelige typer af indhold - f.eks film. Jeg har indtastet en 8-10 stykker. Herefter indexerer Boxee filerne og henter covers, IMDB informationer mm. For at afspille dem skal man så fra hovedmenuen gå til FILER -> MOVIE og så ligger indholdet fra alle stierne derinde. I samme menu er alle ens stier også tilgængelige, så man kan finde indhold direkte ude på f.eks sit NAS eller USB disk.
Dette er en af de ting der arbejdes på ifølge deres forum. Der kommer nogle flere sorterings muligheder. Jeg mener ikke den husker dem fra gang til gang. Boxee skrev at det ville tage et par uger for at få den funktion med i firmwaren. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 44> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |