|
D-Link Boxee Box Digital Media Player |
Besvar ![]() |
Side <1 41424344> |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Redigeret af Jakabov - 11-September-2012 kl. 15:09 |
|
![]() |
|
hitolaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Nej, vi ser ikke Premier League ... det er jo fodbold ;-)
Men mere seriøst, så kender jeg ikke til nogle steder hvor du kan se det fra Boxee. Services som TV2 Play og SBS TV kan du godt glemme, da de bruger Silverlight, som ikke har Linux understøttelse (og Boxee Box kører jo Linux).
|
|
![]() |
|
JJservice ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg er rigtig glad for min Boxee box, så jeg købte 2 mere, en til projektoren og en til soveværelset.
![]() Jeg har bare fået et problem nu. De to af boxene virker på den samme fjernbetjening, så selv om jeg sætter dem adskilt fra hinanden så virker fjernbetjeningen på dem begge. Så man kan ikke klage over at de ikke rækker langt, der er 18 meter og 3 murstens væge imellem de 2 boxe. Kan jeg kode fjernbetjeningerne om eller Boxee Boxen så de ikke køre på samme frekvens/ kanal. Og hvordan gør jeg det?
|
|
![]() |
|
hitolaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Fra top 10 spørgmål på Boxee forums :) (http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=45042):
1a. I have two (or more) Boxee Boxes and now they all act crazy whenever I use the Boxee remote. What do I do now?
You need to pair each remote with its Boxee Box. 1) Turn off all Boxes except one. 2) Stand near the Box and press the center button (OK/Select) on the remote and hold it down for 10 seconds. Yes, the Boxee screen will go a little crazy. 3) Turn off this Box, and go to the next Box and turn it on. 4) Repeat steps 2 and 3 for each additional Box |
|
![]() |
|
JJservice ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg går og skal finde en brugervenlig streamer til svigerforældrene, og har kigget på Boxee Boxen et stykke tid.
Nu kom de selv ud og sagde, at der ikke kommer flere store opdateringer til boxen. Mit spørgsmål er så nu. Hvilke bugs har boxen stadig som endnu ikke er rettet? |
|
![]() |
|
Bananabot ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Der er pt ingen mulighed for at benytte boxen til den danske version af netflix.
Bortset fra det oplever jeg ingen bugs på min boxee. |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Hvad med playback af filer f.eks. .avi, .mkv, .m2t. Klarer den alt det?
Mht. Netflix bliver der arbejdet på det. http://www.sweboxee.se/2012/10/16/netflix-rykten/#more-1531 Redigeret af Bjur - 18-Oktober-2012 kl. 09:40 |
|
![]() |
|
Bananabot ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Jeg er endnu ikke stødt på et format, den ikke har ville æde.
Edit: Tak for link btw - det må siges at være dagens bedste nyheder. Redigeret af Bananabot - 18-Oktober-2012 kl. 10:14 |
|
![]() |
|
Er der nogen der ved om det er muligt at benytte Netflix vha boxee browser funktion?
|
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
Når jeg streamer NFL gamepass fra iPad eller iPhone fryser billedet efter ca 10 min. Nogle der har en løsning?
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
sir-camelott ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Status: Offline Point: 1 |
Er ny her i forum, men har dog søgt & søgt i tråde, efter svar på mit spørgsmål, men uden held :-(
Jeg har købe en ny Boxee Box for 3 dage siden, den skriver at der er fejl i netværks-indtastningen, når jeg prøver at give den en manuel DNS adresse fra unblock-us, og jeg ryger af internettet. Jeg kører trådløst internet. DNS adressen virker både på min PS3 og mit Sony Blu ray center, ingen troblem her ??? Jeg har så prøvet at sætte endnu en trådløs router op, som jeg giver DNS adressen fra unblock-us, og lader Boxee Box sætte sig op automatisk, og så er der ingen problem (dog duer det ikke med 2 forskellige netværk) Nogen ide til hvad der kan være galt ? 1. Er min Boxee Box en ny Gen. for den kan ikke lave DNS om, som vist i unblock-us "setup" ??? 2. Er det fordi jeg skal kører med kabel og ikke trådløs til den ??? Nogen der har en ide - på forhånd tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 41424344> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |