recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - D-Link Boxee Box Digital Media Player
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

D-Link Boxee Box Digital Media Player

Besvar Besvar Side  <1 41424344>
Forfatter
Besked
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Prøver lige igen;

Nogen der har forslag til at få adgang til betalingstv, her tænker jeg specielt på fodbold fra Premier League. Der er jo forskellige udbydere, fx TV2 Play (tidl. Sputnik), SBS TV, Fox Sports, Sky Sports osv... Men har travlet nettet tyndt og vil egentlig helst ikke ud i fx streaming over Navi-X. 

Så tænkte nogen måske havde set noget? 

Ingen der ser Premier League bold?

Redigeret af Jakabov - 11-September-2012 kl. 15:09
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 12:09
Nej, vi ser ikke Premier League ... det er jo fodbold ;-)

Men mere seriøst, så kender jeg ikke til nogle steder hvor du kan se det fra Boxee. Services som TV2 Play og SBS TV kan du godt glemme, da de bruger Silverlight, som ikke har Linux understøttelse (og Boxee Box kører jo Linux).
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
JJservice Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-December-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JJservice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 14:26
Jeg er rigtig glad for min Boxee box, så jeg købte 2 mere, en til projektoren og en til soveværelset. Tongue
Jeg har bare fået et problem nu. De to af boxene virker på den samme fjernbetjening, så selv om jeg sætter dem adskilt fra hinanden så virker fjernbetjeningen på dem begge. Så man kan ikke klage over at de ikke rækker langt, der er 18 meter og 3 murstens væge imellem de 2 boxe.
Kan jeg kode fjernbetjeningerne om eller Boxee Boxen så de ikke køre på samme frekvens/ kanal. Og hvordan gør jeg det?
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 15:32
Fra top 10 spørgmål på Boxee forums :) (http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=45042):

1a. I have two (or more) Boxee Boxes and now they all act crazy whenever I use the Boxee remote. What do I do now?

You need to pair each remote with its Boxee Box.

1) Turn off all Boxes except one.
2) Stand near the Box and press the center button (OK/Select) on the remote and hold it down for 10 seconds. Yes, the Boxee screen will go a little crazy.
3) Turn off this Box, and go to the next Box and turn it on.
4) Repeat steps 2 and 3 for each additional Box
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
JJservice Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-December-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JJservice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 16:43
Tongue Tak for hjælpen, det løste problemet.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:15
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg går og skal finde en brugervenlig streamer til svigerforældrene, og har kigget på Boxee Boxen et stykke tid.

Nu kom de selv ud og sagde, at der ikke kommer flere store opdateringer til boxen.

Mit spørgsmål er så nu. Hvilke bugs har boxen stadig som endnu ikke er rettet?
Til top
Bananabot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2009
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bananabot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:30
Der er pt ingen mulighed for at benytte boxen til den danske version af netflix.
Bortset fra det oplever jeg ingen bugs på min boxee.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:38
Hvad med playback af filer f.eks. .avi, .mkv, .m2t. Klarer den alt det?

Mht. Netflix bliver der arbejdet på det.
http://www.sweboxee.se/2012/10/16/netflix-rykten/#more-1531

Redigeret af Bjur - 18-Oktober-2012 kl. 09:40
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bananabot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 10:11
Jeg er endnu ikke stødt på et format, den ikke har ville æde.

Edit: Tak for link btw - det må siges at være dagens bedste nyheder.

Redigeret af Bananabot - 18-Oktober-2012 kl. 10:14
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bananabot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 14:26
Er der nogen der ved om det er muligt at benytte Netflix vha boxee browser funktion?

Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juli-2006
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 21:31
Når jeg streamer NFL gamepass fra iPad eller iPhone fryser billedet efter ca 10 min. Nogle der har en løsning?
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
sir-camelott Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Oktober-2012
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sir-camelott Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 21:44
Er ny her i forum, men har dog søgt & søgt i tråde, efter svar på mit spørgsmål, men uden held :-(

Jeg har købe en ny Boxee Box for 3 dage siden, den skriver at der er fejl i netværks-indtastningen, når jeg prøver at give den en manuel DNS adresse fra unblock-us, og jeg ryger af internettet. Jeg kører trådløst internet.

DNS adressen virker både på min PS3 og mit Sony Blu ray center, ingen troblem her ???

Jeg har så prøvet at sætte endnu en trådløs router op, som jeg giver DNS adressen fra unblock-us, og lader Boxee Box sætte sig op automatisk, og så er der ingen problem (dog duer det ikke med 2 forskellige netværk)

Nogen ide til hvad der kan være galt ?

1. Er min Boxee Box en ny Gen. for den kan ikke lave DNS om, som vist i unblock-us "setup" ???

2. Er det fordi jeg skal kører med kabel og ikke trådløs til den ???

Nogen der har en ide - på forhånd tak
Til top

Besvar Besvar Side  <1 41424344>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu