recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dlink Dir-655 + Airport Express + Trådløs lyd!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDlink Dir-655 + Airport Express + Trådløs lyd!?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmuskarlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Juli-2006
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Emne: Dlink Dir-655 + Airport Express + Trådløs lyd!?
    Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 15:53
Hey har lidt problemer med at få en Apple Aiport Express forbundet til min D-link Dir-655 router. Setuppet er på følgende måde:

Modem --Kabling--> DIR-655 --Trådløs--> Airport Express --Lyd til anlæg-->

Men dette kan jeg ikke få til at virke. Kan få det til at virke, hvis jeg opsætter det på denne måde istedet:

Modem --Kabling--> DIR-655 --Kabel--> Airport Express --Lyd til anlæg-->

Men kunne godt tænke mig at få trådløst signal imellem DIR-655 og Airport Express. Har prøvet alle tænkelige opsætninger i Airport Express setup, men uden held. Kan ikke få sendt noget lyd fra min computer (Forbundet trådløst til DIR-655) hvis der køres trådløst imellem DIR-655 samt Airport Express. Hvis der køres kabel imellem de 2, er der ingen problemer.

Jeg ønsker stadig at min DIR-655 skal fungere som router. Så Airport Express, skal virke som en slags trådløs extender. Men lige hvordan er jeg meget i tvivl om...
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1600
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 18:05
Hvis din Airport lyser grønt, har den koblet sig på dit trådløse netværk og du kan gå videre. Hvis den blinker orange, skal du først lave opsætningen i Airporten. Det er nemmest med et netværkskabel direkte imellem computeren og airporten. Du skal bruge programmet "Airport Værktøj" som fulgte med til at konfigurere den med.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu