recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dlink DiR-655 eller Netgear WNR3500L til Waoo?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dlink DiR-655 eller Netgear WNR3500L til Waoo?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 08:18
Tobster - måske du skulle kigge på den nye RT-N66U Dark Night.

Den har eksterne antenner, hvilket er langt at foretrække, da giver en bedre dækning, frem for interne - det er ihvertfald min erfaring. Så har du også mulighed for, at opgradere antennerne om nødvendigt.

Test:

Jeg er selv lidt hooked på den, da jeg godt kunne tænke mig lidt bedre wifi dækning og 5Ghz - har en WNR3500L i dag. 

Den ligger i højest i performance pt, men bare vendt og se, når der kommer nye firmwares.
Til top
slate Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2007
Sted: Struer, Denmark
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 10:39
ja på 6 pladsen.... det er lillebror der er nr 1.
Alle routers har fejl og mangler hvis man kigger på diverse forums.

Nu vi er på smallnetbuilder kan vi jo starte med deres performance liste og læse pro/con på selve anmeldelserne; derefter scrolle lidt ned og læs de kommentarer som folk har efterladt. RT-N66U er så ny så der må du lede andetsteds.
http://www.smallnetbuilder.com/lanwan/router-charts/bar/76-total-simul
Sad tilfældigvis og lavede øvelsen i går.

Er i øvrigt selv lykkelig ejer af en DIR-655 (A3 1.31EU) den spiller bare. Har altid stået oppe på mit loft så det er 3½ år i temperatur fra -20 til +50

Vil jeg anbefale den til andre? nej... men anbefaler heller ikke andet efter at være blevet opmærksom på hvilket minefelt routere er.
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af slate slate skrev:

ja på 6 pladsen.... det er lillebror der er nr 1.
Alle routers har fejl og mangler hvis man kigger på diverse forums.

KLIP

Bare vendt og se, når Asus får deres firmware optimeret - den må have et stort potentiale, med den kraftige cpu.

Jeg vil personligt hellere have bedre wifi dækning, som en router der yder en lille smugle mere...

Den nye RT-N66U har 6 antenner i alt!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu