|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jannik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 07-December-2006 kl. 12:47 |
Nogen her som har prøvet dette apparat? Er det noget skod eller fungerer det?
Redigeret af Jannik - 07-December-2006 kl. 12:47 |
|
Med venlig hilsen
Jannik |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Jeg ville nok spørge i dette Twonky-forum: http://www.twonkyvision.de/forum/viewforum.php?f=10
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
ehelmer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Jeg er interesseret i DSM 320, som jeg har set omtalt positivt og rosende.
Jeg forstår at videofiler, der ligger på en PC, kan overføres til den trådløst og blive vist på et tilkoblet TV apparat. Kan den også overføre 'levende' TV, altså overføre en udsendelse samtidig med at man modtager den.? Erik Helmer Nielsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |