|
D-Link router med harddisk tilslutning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2014 kl. 11:47 |
Jeg har netop købt D-Link 868L router hvor der er mulighed at tilslutte en HDD til og dele indholdet på netværket. Det skulle være ret simpelt, men jeg kan ikke helt få det til at fungere - ikke som jeg vil i hvert fald.
Dvs. jeg har fået den på netværket, men det forholder sig sådan, at jeg ikke kan se drevet i stifinder medmindre jeg først tænder får D-Links medfølgende program Shareport og "mapper" drevet. Det er jo lidt omstændigt at gøre hver gang og så vidt jeg kan læse i den sparsommelige vejledning burde det hellere ikke være nødvendigt. Desuden er jeg også lidt i tvivl om hvordan at få adgang til filerne når jeg er væk fra mit eget netværket. I routerens opsætning har jeg fundet en ip-adresse, som skulle give adgang, og jeg kom også ind, men det lykkedes mig aldrig at afspille en film (den åbner bare et vindue med vlc men film kom aldrig til at spille). Er der nogen, der har styr på den her slags tilslutninger på D-Links routere (for det er jo det samme ligegyldigt hvilken model, man har) og har nogle råd? |
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |