|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
p-HD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2004 Status: Offline Point: 185 |
![]() Sendt: 30-April-2006 kl. 20:51 |
Håber, at nogen kan rådgive mig om dette.
Jeg så denne lille fætter her inde ved Merlin i fredags og følte mig fristet til at købe den? Men jeg kom til at tænke på nogle ting.
|
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Jeg bruger en med Twonkyvision bag om. Jeg har taget alle mine Cdere og lagt over på en Buffalo Terabyte server,det kører upåklageligt. I løbet af de næste par uger kommer den nye model DSM-520 som understøtter HD og HDMI!! den kommer til at koste ca 2100,-
|
|
![]() |
|
KasperH ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Er der nogen der ved om der skulle være nogen problemer med at slutte en D-link 520 sammen med en Mac? og hvad bruger i af harddisk når den skal køre som netværk harddisk?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |