recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - D-Link trådløs medieafspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketD-Link trådløs medieafspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
p-HD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2004
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Emne: D-Link trådløs medieafspiller
    Sendt: 30-April-2006 kl. 20:51
Håber, at nogen kan rådgive mig om dette.

Jeg så denne lille fætter her inde ved Merlin i fredags og følte mig fristet til at købe den?

Men jeg kom til at tænke på nogle ting.
  • Er den nem at sætte op?
  • Understøtter den srt-undertekster og hvis ja, gør den det så godt nok?
  • De af jer, som ejer denne afspiller... kan I anbefale den eller er der nogle punkter, jeg bør være opmærksom på, inden jeg foetager et evt. køb?
Til top
Urte Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2006 kl. 06:12
Jeg bruger en med Twonkyvision bag om. Jeg har taget alle mine Cdere og lagt over på en Buffalo Terabyte server,det kører upåklageligt. I løbet af de næste par uger kommer den nye model DSM-520 som understøtter HD og HDMI!! den kommer til at koste ca 2100,-
Til top
KasperH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2006 kl. 11:33

Er der nogen der ved om der skulle være nogen problemer med at slutte en D-link 520 sammen med en Mac? og hvad bruger i af harddisk når den skal køre som netværk harddisk?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu