|
DLNA etc i både TV og Bluray? Overkill? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2012 kl. 08:07 |
Hej
Jeg er lidt i tvivl. Hvis jeg går ud og køber mig et SmartTV a'la LG LM660/Samsung 6545 .... eller Pana ST50 så har de jo alle "Smart TV" funktionalitet - webadgang, DLNA og hvad det end hedder (omend på forskellige platforme. Spørgsmål1: Er der så nogen grund til at købe en dyr/avanceret Bluray ting som også har disse funktionaliteter eller betaler man for det samme 2 gange så? Spørgsmål2: Hvis jeg Fx køber et Samsung TV og en LG Bluray som har disse ting. Betyder det så at jeg får adgang til begge deres platforme? Spørgsmål3: Er der reel forskel på fx Samsungs og LG's Smart TV apps/internet ?? TAK
![]() |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du køber 2 forskellige fra 2 forskellige producenter er der adgang til begges services. Når det så er sagt, så bør du ikke give meget for disse funktioner - de er som regel meget positivt omtalt i produkt materiale, men når det kommer til stykket er det ikke meget værd!
/ask |
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm OK. Kan du uddybe det??
Det er jo det der koster i "topmodellerne". Jeg fik det vist i butikken igår. Det virkede jo ganske smart. Især mht: - Leje film online (især dette tiltaler mig)/Streame - Gå på Youtube etc Men jeg er også lidt usikker på om det er noget man bruger. Jo ikke rigtigt noget man har savnet. Men det er min opfattelse at deres "apps" er i kraftig vækst og allerede mere relevant nu end for et år siden?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |