recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DLNA = Media Center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DLNA = Media Center

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
scouzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scouzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DLNA = Media Center
    Sendt: 07-Februar-2012 kl. 12:46
Jeg har tænkt på at udskifte mit media center med en bluray afspiller som har DLNA, men jeg ved dog ikke så meget om det. Hvis jeg har alle mine film liggende på en Nas så skulle jeg vel gerne kunne afpille dem via bluray afpilleren, men kan den også afspille undertekster (fx srt filer)??? også findes der nogen måde man kan opbygge en ordentlig struktur eller på ens film (som fx mediaportal eller xbmc)
Kenneth
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 15:17
Der er MANGE formater der ikke er understøtter via dlna. Så gør op med dig selv hvilke formater du har liggende samt hvilke enheden undrstøtter
Til top
scouzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scouzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 14:22
det er ikke så meget et spørgsmål om formattet jeg har filmene liggende i, dem kan jeg altid konvere om. Men jeg har læst mig til at jeg fx kunne købe en Samsung bluray afspiller med Smart hub, så jeg kan køre Plex applikationen, også have en Nas tilsluttet med mine film, ville dette ikke være en udemærket løsning???
Kenneth
Til top
Der Alte Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2011
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Der Alte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2012 kl. 18:33
Ved ikke, om økonomien også spiller ind her. Hvis ja, kan jeg anbefale en Samsung BD-5100 blueray afspiller, som samtidig afspiller via netværk (hos mig er det kablet). Pris: 400-500,- for afspiller.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu