|
DLNA = Media Center |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2012 kl. 12:46 |
Jeg har tænkt på at udskifte mit media center med en bluray afspiller som har DLNA, men jeg ved dog ikke så meget om det. Hvis jeg har alle mine film liggende på en Nas så skulle jeg vel gerne kunne afpille dem via bluray afpilleren, men kan den også afspille undertekster (fx srt filer)??? også findes der nogen måde man kan opbygge en ordentlig struktur eller på ens film (som fx mediaportal eller xbmc)
|
|
Kenneth
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er MANGE formater der ikke er understøtter via dlna. Så gør op med dig selv hvilke formater du har liggende samt hvilke enheden undrstøtter
|
|
![]() |
|
![]() |
|
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
det er ikke så meget et spørgsmål om formattet jeg har filmene liggende i, dem kan jeg altid konvere om. Men jeg har læst mig til at jeg fx kunne købe en Samsung bluray afspiller med Smart hub, så jeg kan køre Plex applikationen, også have en Nas tilsluttet med mine film, ville dette ikke være en udemærket løsning???
|
|
Kenneth
|
|
![]() |
|
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
Ved ikke, om økonomien også spiller ind her. Hvis ja, kan jeg anbefale en Samsung BD-5100 blueray afspiller, som samtidig afspiller via netværk (hos mig er det kablet). Pris: 400-500,- for afspiller.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |