|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ladefoged ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2008 kl. 16:07 |
Hej Jeg har et pioneer 5090H med indbygget DLNA, og ønsker at ser video fra Wmp eller en anden media server. Hvilken format skal mine dvdér gemes i for at udnytte skræmes DLNA? og er det mulig med surround lyd? Jeg ved desværre ikke så meget omkring de forskelige formater/fil typer. Har kun en kopi af DVD endnu.. Den er lavet til T.S? og når jeg kigger på fil detaljer står der vob??? Har læst at tv ikke kan klar HD video med surround lyd. men kan den klar DVD??? Hvad siger I..........
Spawn skev i et tidliger indlæg: .mkv er ikke supporteret Understøttede videoformater • Windows Media Video 9 (WMV9): MP@HL Understøttede lydformater •Windows Media Audio 9 (WMA9), samplingsfrekvenser:44,1 kHz eller 48 kHz Understøttede billedformater • JPEG, upplösning: upp till 3680 x 2760 pixlar Understøttede filtypenavne • Video: .wmv, .asf, .mpg, .mpeg, .mpe, .m2p, .m4v, .mp4v, .mp4, .mov |
|
![]() |
|
Ladefoged ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg kunne måske omformuler spørgsmålet lidt. Hvilken format skal mine DVDér gemmes i for at afspille dem i WMP med surround lyd? Eller kan dette kan det kun ske lade sig gøre med en medie exstender popcorn, PS3 etc..... Håber at der er nogle der kan hjælpe mig...... |
|
![]() |
|
![]() |
Lidt hjælp vil blive modtaget med kys hånd.......
|
|
![]() |
|
![]() |
ingen der vil hjælpe
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |