recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DLNA server
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DLNA server

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dreamtime Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamtime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DLNA server
    Sendt: 07-November-2012 kl. 14:04
Jeg ville lige høre om hvad i bruger af DLNA server software
Selv bruger jeg samsung allshare, men kunne godt tænke mig at prøve noget andet.
Endligt er jeg rimeligt godt tilfreds med allshare, men det driller lidt somme tider og er lidt langsomt.
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 15:21
Jeg bruger Plex Media Server. De har for nylig tilføjet en DLNA server, hvilket er super sejt, da man får glæde af det meta data som Plex opsamler.
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af hitolaus hitolaus skrev:

Jeg bruger Plex Media Server. De har for nylig tilføjet en DLNA server, hvilket er super sejt, da man får glæde af det meta data som Plex opsamler.

Jeg er også med på Plex vognen! Hovedsagligt fordi Plex er integreret i LG TV, men også fordi Plex virker super nemt og fordi DLNA virker godt - selv til TV som ikke har Plex integreret :) 

Big thumbs up!
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamtime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 08:23
jeg havde selv kigget lidt på deres webside, men ikke rigtig syndtes det var noget, men måske man skulle prøve at installer det.
er der nogen som har prøvet serviio?

Til top
nanoflower Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-August-2012
Sted: Odense
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nanoflower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af dreamtime dreamtime skrev:

jeg havde selv kigget lidt på deres webside, men ikke rigtig syndtes det var noget, men måske man skulle prøve at installer det.
er der nogen som har prøvet serviio?

To tomler tomler op for Serviio her, jeg har kun positive ting at sige :)
Jeg testede bla Mezzo, Twonky og Plex før valget endte på Serviio.
TX-P50VT50, DMP-BDT500
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamtime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 07:24

serviio vil have noget java installeret, selv om jeg har java kørende på pc som virker 100%

Gider ikke lege med java når det nu for en gang skyld virker ;-)  '
Men måske man skulle  give plex en chance til
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu