|
DLNA server |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dreamtime ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2012 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2012 kl. 14:04 |
Jeg ville lige høre om hvad i bruger af DLNA server softwareSelv bruger jeg samsung allshare, men kunne godt tænke mig at prøve noget andet.
Endligt er jeg rimeligt godt tilfreds med allshare, men det driller lidt somme tider og er lidt langsomt.
|
|
![]() |
|
hitolaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger Plex Media Server. De har for nylig tilføjet en DLNA server, hvilket er super sejt, da man får glæde af det meta data som Plex opsamler.
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Jeg er også med på Plex vognen! Hovedsagligt fordi Plex er integreret i LG TV, men også fordi Plex virker super nemt og fordi DLNA virker godt - selv til TV som ikke har Plex integreret :) Big thumbs up!
|
|
![]() |
|
dreamtime ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2012 Status: Offline Point: 36 |
jeg havde selv kigget lidt på deres webside, men ikke rigtig syndtes det var noget, men måske man skulle prøve at installer det.
er der nogen som har prøvet serviio? |
|
![]() |
|
nanoflower ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-August-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 36 |
To tomler tomler op for Serviio her, jeg har kun positive ting at sige :) Jeg testede bla Mezzo, Twonky og Plex før valget endte på Serviio. |
|
TX-P50VT50, DMP-BDT500
|
|
![]() |
|
serviio vil have noget java installeret, selv om jeg har java kørende på pc som virker 100% Gider ikke lege med java når det nu for en gang skyld virker ;-) 'Men måske man skulle give plex en chance til
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |