recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DLNA til Samsung. Spotify, TDC, Wimp, Deezer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DLNA til Samsung. Spotify, TDC, Wimp, Deezer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DLNA til Samsung. Spotify, TDC, Wimp, Deezer
    Sendt: 13-Januar-2014 kl. 12:26
Jeg har flyttet min Sonos ZP90 til en anden forstærker så vi kan få musik ud på terrassen.
For at undgå at skulle købe endnu en ZP90 til stuen tænkte jeg det må da være muligt at streame TDC Play til mit Samsung TV eller min Samsung Bluray F6500.
Muligheden er der faktisk også i TDC play applikationen, både på Android og OIS versionen og både TV og Bluray afspiller er mulige når man klikker på "Vælg afspiller".
Desværre kommer meddelelsen "Ikke understøttet filformat" når man så afspiller musikken...... og det på både TV og Bluray.
Ifølge TDC så virker det på "Langt de fleste enheder" og de "arbejder hele tiden på at gøre deres App bedre". Denne melding gav de også så sent som i sommers på TDC forum da samme problem var oppe, så jeg tvivler på det vil blive muligt at streame TDC play til Samsung enheder.
Så har jeg tænkt på Spotify, Wimp eller Deezer, men ingen af dem understøtter DLNA.

Jeg tænker på at nogen herfra Recordere har været ude i samme "problem" og fået det til at virke?
Virker det på TV fra andre mærker?

Eller måske har nogen en ide til en anden form for løsning?
Kun Deezer tilbyder en App til Smart TV, det kunne være løsningen men jeg ville nu helst bruge en af vores mange Android enheder i huset og fra den styre musikken.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu