recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dm800hd problemer med HD Kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDm800hd problemer med HD Kanaler

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MrCandy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2010 kl. 23:35
Her er et link til et forum med CCcam: http://www.cccamforum.com/
 
Det kan være at de kan hjælpe dig derinde.
Til top
OlsenD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2010 kl. 02:14
Super jeg prøver lige at kigge på det i morgen :-) for det har jeg nemlig ikke prøvet
 
køre med Gbox, men ved ikke om det har noget at sige
 
jeg vender tilbage .-)
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2010 kl. 18:32
hej olsend
hvad er gbox , jeg har haft dm800 og har nu dm8000 og hd kanaler fra canal digital og de frie engelske og tyske hd kanler virker perfekt. brug den nye cccam2.14. eller smid den nye peter pan imabe 2.01 ind, så kører det bare. kan have problem med de nye kort fra viasat , men hd kanaler fra viasat kan du kun modtage med original modtager fra viasat. her kan du finde images til dm800 under download . norsk side de er meget hjælpsomme.
hilsen agger


Redigeret af agger - 14-November-2010 kl. 18:32
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 09:04
Vasif, MrCandy : mener I at en bestemt vers. af cccam kan klare Viasats HD kanaler ? eller har I bare misforstået trådens emne ? Wink
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
MrCandy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 13:20
Efter hvad jeg har læst mig frem til, så kan CCcam v2.14 tage viasat kortet, så man både kan se sine SD og HDTV kanaler.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 13:38
Der er ikke noget at misforstå. Der kommer altid nye versioner af CCcam, i takt med, at viasat får nye kort, og ny kryptering. CCcam 2.13, eller 2.14 bør virke med Viasat HD kanaler.
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 14:09
Oki - tak for svarene MrCandy og vasif. Den alm. opfattelse går på at det ikke kan lade sig gøre med HD kanalerne, så det er gode nyheder til f.eks mediecenter folket Smile
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2010 kl. 12:15
hej
cccam2.14 kan ikke tage viasat hd kanaler , viasat kan kun modtages med original modtager fra viasat. alle sd kanaler kan modtages fra viasat , har man den sidste nye kort fra viasat kan der være problemer. der bruger de fleste oscam og extern kortlæser. også lige kommet ny cccam2.2, den kan heller ikke tage viasat hd kanaler, har ikke prøvet ccam2.2 endnu da min cccam 2.14 kører fint til det jeg skal se.. læs her norsk side hvor meget af konversation foregår på dansk, så man kan følge med . http://digsat.net/wbb3/index.php
hilsen agger


Redigeret af agger - 18-November-2010 kl. 12:17
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2010 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af agger agger skrev:

hej
cccam2.14 kan ikke tage viasat hd kanaler , viasat kan kun modtages med original modtager fra viasat. alle sd kanaler kan modtages fra viasat , har man den sidste nye kort fra viasat kan der være problemer. der bruger de fleste oscam og extern kortlæser. også lige kommet ny cccam2.2 den kan heller ike tage viasat hd kanaler. læs her norsk side hvor meget af konversation foregår på dansk så man kan følge med . http://digsat.net/wbb3/index.php
hilsen agger
 
Det passer desværre ret godt med min antagelse.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu