|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JTP1987 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 145 |
![]() Sendt: 26-Maj-2009 kl. 18:26 |
Hej.. Jeg har en Windows Home Server på mit netværk som køre kanon.. Men nu har jeg så købt en Media Center Extender, da jeg gerne vil kunne lytte til musiken fra Serveren inde i stuen.. Men jeg kan ikke umidelbart få det til at spille.. På MS hjemmeside står følgende: Windows Media Center Extenders can access and stream multimedia content stored on the home server. Access permission can be granted on an individual folder basis. Nogen som kan komme med nogen facts??? På forhånd tak!! |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Facts: Jeg kender ikke meget til Windows Home Server Men Linksys DMA2100/2200 kræver Windows Vista Media Center (eller nyere, dvs. Windows 7 p.t.) for at virke. Ved ikke om der findes andre extendere der kan køre på WHS? Mvh JørgenT EDIT: Nå, det havde du selv fundet ud af i mellemtiden: Redigeret af JørgenT - 26-Maj-2009 kl. 20:49 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |