recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DMA2100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDMA2100

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dkduck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-September-2005
Status: Offline
Point: 109
Direkte link til dette indlæg Emne: DMA2100
    Sendt: 21-December-2008 kl. 13:38
Hej alle

Nu da jeg rigtigt har fået gang i VMC og fruen har vendt tommelfingeren opad og smiler, så vil hun gerne have det i soveværelset også!!!!

I den forbindelse har jeg kigget på Linksys DMA2100.

Vil den være Ok og virker den på samme måde og kan den også vise MyMovies??

Redigeret af dkduck - 21-December-2008 kl. 15:37
MVH
Erik M M
>> Noxon2 - MSS2 500Gb - Technics Receiver - B&W DM220
Til top
sobi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-November-2007
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 17:14
Hej Dkduck.

Har lige selv siddet og leget med sådan en her i weekenden.

Skal lige siges at jeg ikke har Mymovies installeret, så ved ikke hvor stor forskel det gør.

Men DMA2100 har et par mangler, Den kan f.eks. ikke streame dvd'er (.vob filer) medmindre med mindre man installere ting og sager på sit medie center,  dog kommer det aldrig til at virke således at du kan få menu, og dermed vælge audio og subtitles på dine dvd'er.

Du kan (igen ved at lege lidt med dit mediecenter) få den til at streame ISO'er, avi'er .mkv, men igen hvis der er flere lydspor eller undertekster kan du ikke vælge imellem dem.

Mht Live tv. har jeg kun fået testet den trådløst, og det virker faktisk forbløffende godt, dog tager kanal zapning lidt lang tid, syntes jeg. Har også oplevet et par udfald på netværksforbindelsen, men det være at det er den tråsløse forbindelse der er skylden der.

Alt i alt et okay køb, men så heller ikke mere end det, syntes jeg.

Et stort plus ved den er at den er total lydløs, du kan intet høre fra det.

Hvis du har flere spørgsmål, skriver du bare og så skal jeg se om jeg kan svare på dem.

ps. mangler staveplade :)

Til top
allannissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 22:02

Jeg har en DMA2200 og er ret godt tilfreds med den. Savner selvfølgelig muligheden for streaming af dvd film.

Den afspiller fint xvid .avi filer. Og man kan nemt snyde den og få den til at spille divx .avi filer, ved hjælp af FourCChanger.

Min er sat op i kablet netværk, og kanalskift foregår i samme tempo som på medie centret. Jeg havde et issue i starten, idet billedet pixelerede kraftigt. Det viste sig at være fordi mediecentret er forbundet med gigabit netværk til routeren, og extenderen kun er 100mbit. En lille ændring i netværskkortets indstillinger løste det problem.

Udover dvd-issuet er der 2 ting jeg gerne villle have ændret ved den: Opstarten tager op i mod 40 sekunder. Den ikke vække mediecentret når man starter den op.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu