|
DMR-BCT735EG |
Besvar ![]() |
Side <1 13141516> |
Forfatter | ||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mange tak for svar. Hos os kan BCT820 kan også tænde for tv'et. Det samme kan den gamle Sony recorder. Må jeg spørge hvordan dit Sony tv reagerer, når man slukker for BCT820? Hos os bliver tv'et nemlig "hængende" på den pågældende HDMI indgang med en fejlmeddelelse om, at der intet signal er (logisk når recorderen er blevet slukket). Sony recorderen derimod signalerer til tv'et, at den nu er ved at lukke ned, hvilket får tv'et til at skifte tilbage til f.eks. tv signal. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
fullblown ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2013 Sted: odense Status: Offline Point: 4 |
|
Lige præcis det samme jeg observerede, og undrede mig over, min gamle pioneer harddiskoptager virkede på samme måde som din sony!.
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
|
Sidstnævnte hænger nok sammen med, at Sony'en er en Pioneer OEM model. Hvilket omvendt får en til atter at begræde, at Pioneer har trukket sig ud af det marked. Jeg er glad for vore to BCT820, men Sony'en (eller rettere Sony'erne, da vi også har to af dem) er bare så meget mere brugervenlig. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
|
Samme her, selvom jeg ikke vil kalde det en fejlmeddelelse som sådan. |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
manchester ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
|
Nogen der kan guide mig hvordan indstillinger i harddisoptageren og på tv'et for at tv'et skal skifte automatisk over på HDMI ?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Viera link funktionen finder du i manualen.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
manchester ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
|
Ja men jeg kan ikke få det til at fungere med mit Samsung TV.
På optageren er Viera sat til on og på tv´et er forsøgt med både anynet+ sat til on og off. Jeg oplevede, at hvis anynet+ var sat til, og jeg aktiverede det via source, så tændte optageren, men det er den anden vej, jeg ønsker. Dvs. når tv´et er tændt og jeg tænder optageren, så skal tv´et skifte over på HDMI 1 (hvor optageren er sat til). |
||
![]() |
||
Kjeld ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2003 Status: Offline Point: 157 |
|
Hvor køber man DMR-BCT730 billigst ? /Kjeld |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
|
Nok her : http://www.alternate.dk/Panasonic/Panasonic+DMR-BCT730EG/html/product/1096618/?
Hvis du kan undværre drev kan du jo få en DMR-HC130 frs tyskland og spare ca. kr. 1.000,- Man kan finde dem til ca. kr. 2.600,- Redigeret af kim.t - 11-Oktober-2013 kl. 06:48 |
||
![]() |
||
![]() |
||
Kjeld ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2003 Status: Offline Point: 157 |
|
Har lige fået min DMR-BCT730, men uret går ca. 2.5 minut forkert, så optagelser bliver forsinket. Andre som har erfaring med det ? /Kjeld Redigeret af Kjeld - 18-Oktober-2013 kl. 00:35 |
||
![]() |
||
Sterler ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
|
Hej.. Har problemer med at indlæse kanaler ? kan du evt. sms mig 28129921
Mvh Tommy
|
||
![]() |
||
|
Kan ikke huske, hvordan jeg tilgår optageren fra en internetbrowser.
Ville se live tv fra et andet rum, men fik det ikke op og køre. Redigeret af manchester - 17-December-2013 kl. 12:20 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 13141516> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |