|
DMR-BCT735EG |
Besvar ![]() |
Side <12345 16> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Tror såmænd ikke det er optagerens skyld, tror det er waoo/bredbåndnord der ikke sender det ud. Kan se i EPG at den forsøger at hente data.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
Ja, så er det ikke nemt. Jeg er på Yousee, og der kører det fint.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Hvad med EPG'en i dit TV, hvor mange dage kan du se i den ? |
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
På YouSee kan alle mine forskellige enheder gå ca. 4 dage frem.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Hm, waoo/bredbåndnord påstår de sender epg ud for 14 dage. Det forstår jeg sq ik helt.
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Kan være de begrænser fuld EPG til deres egen boks?
|
|
![]() |
|
ikke ifølge ham jeg talte med, der er en gammel kollega.
Jeg må hjem og tjekke hvordan det ser ud på mit fjernsyn. |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Første test i dag var for at se om der virkelig kun var DVB-T og ikke også DVB-T2 bare uden de skrev det.
Der er ikke DVB-T2 support, får ikke scannet disse kanaler ind. Så den kan ikke anbefales til brug med egen tv-antenne.
Redigeret af digitalt.tv - 22-August-2013 kl. 16:54 |
|
![]() |
|
Jeg har fået kigget noget mere på EPG tingen. Umiddelbart virker den nok som den skal. Jeg må have været for lidt tålmodig, for i dag var der noget mere deri.
Jeg tror dog jeg vil vælge at sælge den igen da den ikke har netflix og kun 7 dages EPG. Jeg er vant til 14 dage og hvis jeg ikke får den brugt er det for dyr en boks at have til at stå. Er der nogen herinde der er interesseret for 4.000+ evt porto? Er bosiddende tæt på aalborg og arbejder i Hjørring. Vil understrege at det ikke er boksen der som sådan fejler noget, men den passer bare alligevel ikke 100% til mit behov og vil hellere sælge den nu og så få de fleste penge ind igen. |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Jeg tror bare ikke, at du finder noget bedre. Det var jo lidt af en revolution, at Panasonic sidste år udsendte BCT820/720 og de andre producenter ser jo ikke ud til at ville hoppe med på vognen.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Bestemt, jeg syntes som sagt også den er rigtig lækker. Men jeg må bare konstatere at tiden endnu ikke er moden for MIG at skifte til sådan en. Vi har fået skabt et behov hjemme hos os - og det behov har været dækket af en HTPC med 2x hdhomerun tunere tilkoblet.
Jeg tog springet og forsøgte med denne. Havde vi nu fået denne boks for 7år siden da jeg sstartede med at bygge htpc og optage fjernsyn havde jeg helt sikkert beholdt den. Men nu hvor vi har et fungerende htpc setup og den ikke udfylder behovet 105% så er der andre der kan få mere glæde af den. Det var en pludselig indskydelse som jeg ikke fortryder, det er en lækker boks, men andre vil bare få mere glæde af den er jeg sikker på :) Som sagt er den til salg til 4.000+pp - den er som ny i sagens natur, har ikke engang taget mærker ect af den. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 16> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |